اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی عنوان کرد

فعالیت 70 نفر از اساتید برجسته حوزه در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: 70 نفر از اساتید برجسته حوزه در استان آذربایجان غربی به تربیت طلاب اهتمام دارند.

فعالیت 70 نفر از اساتید برجسته حوزه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه استان آذربایجان غربی با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در مسجد رفعت قم برگزار شد در سخنانی به تشریح وضعیت تربیت طلاب دینی در این استان پرداخت و گفت: در حال حاضر در هشت شهرستان استان آذربایجان غربی حوزه علمیه تاسیس و راه‌اندازی شده است و در این حوزه‌های علمیه صدها تن از جوانان علاقمند به علوم دینی مشغول تحصیل دروس حوزوی هستند.

وی با اشاره به اینکه 70 نفر از اساتید برجسته حوزه علمیه در استان آذربایجان غربی مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: در حال حاضر 35 باب استادسرا در این استان ساخته شده و احداث 35 باب دیگر نیز در دست پیگیری است.

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به احداث ساختمان مدیریت حوزه‌های علمیه در این استان تاکید کرد: برای توسعه حوزه‌های علمیه در استان آذربایجان غربی اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و چشم‌انداز روشنی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وجود صمیمیت بین طلاب در استان آذربایجان غربی اضافه کرد: مدیران حوزه‌های علمیه در این استان تلاش می‌کنند با همفکری و تلاش همه‌جانبه زمینه تربیت علمی و اخلاقی طلاب در این استان به بهترین شکل ممکن فراهم شود.

قهرمانی ادامه داد: همه طلاب و اساتید حوزوی در استان آذربایجان غربی مرید و مطیع ولایت هستند و تلاش می‌کنیم که در آذربایجان غربی سربازان شایسته‌ای برای امام عصر تربیت کنیم.

انتهای پیام/2258/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول