اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی خبر داد

رشد 37 درصدی تجارت خارجی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: تجارت خارجی این استان در 10 ماه سال‌‌ جاری رشد 37 درصدی داشته است.

رشد 37 درصدی تجارت خارجی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عبادالله اکبری ظهر امروز در مراسم عقد قرارداد همکاری میان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی از لحاظ رشد در زمینه‌های صنعت، معدن و تجارت رشد بسیار مناسبی را شاهد بوده که امید است با انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری میان این سازمان و ادارات مختلف شاهد افزایش توانمندی‌های این بخش در سال‌های آینده باشیم.

وی افزود: بخش‌هایی نظیر صنعت فرش، سیمان و دیگر بخش‌های مرتبط با این سازمان دارای رشد بسیار مطلوبی بوده که همین امر موجب ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در پایان خاطر نشان کرد: رشد 37 درصدی تجارت خارجی استان در سال‌ جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از تلاش همکاران در بخش‌های مختلف دارد که نیاز است در این خصوص زحمات آن‌ها ارج نهاده شود.

در ادامه این مراسم ولی سمرقندی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در سخنانی بیان داشت: انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری میان بخش صنعت و آموزش و پرورش می‌تواند زمینه‌ساز رشد کیفیت محصولات شده و به این ترتیب شاهد اثربخشی این‌گونه همکاری‌ها باشیم.

سمرقندی گفت: قدم‌های مناسبی در راستای ایجاد رابطه سالم میان نهادهای مختلف برداشته شده که امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری میان ادارات و بخش‌های مختلف از این اقدامات است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در پایان تاکید کرد: باید نتایج چنین همکاری‌هایی در جامعه هدف مشخص شده و به این ترتیب شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی استان باشیم.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری میان این 2 سازمان به امضای مدیران کل رسیده و به این ترتیب زمینه جدیدی برای همکاری‌های بیشتر میان نهادها ایجاد شد.

انتهای پیام/61003/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول