اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مینودشت پیشنهاد داد

تدوین نقشه راه توسعه بخش صنعت، معدن و تجارت گلستان

خبرگزاری فارس: امام جمعه مینودشت از مدیران بخش صنعت استان خواست تا نسبت به تدوین نقشه راه توسعه بخش صنعت، معدن و تجارت گلستان مبادرت کنند.

تدوین نقشه راه توسعه بخش صنعت، معدن و تجارت گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدحسین حسینی بعد از ظهر امروز در بیست و یکمین همایش ائمه جمعه گلستان سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار داشت: باید تمام مجوزها و تسهیلات بخش صنعت و معدن استان بر‌اساس نقشه راه صورت بگیرد.

وی برنامه‎ریزی برای توسعه صنایع کوچک و متوسط را از دیگر برنامه‎های موثر در بخش صنعت استان عنوان کرد و بیان داشت: نیاز است تا پروژه‎های صنعتی نیمه تمام در سطح استان تعیین تکلیف شوند.

باید مشخص شود آیا پتروشیمی گلستان به سوددهی لازم خواهد رسید

امام جمعه مینودشت در خصوص پروژه پتروشیمی گلستان متذکر شد: پروژه بزرگ پتروشیمی از جمله پروژ‎ه‌هایی است که مردم زیادی در آن سرمایه‎گذاری کردند لذا باید مشخص شود که آیا پتروشیمی گلستان بعد از بهره‎برداری، به سوددهی لازم خواهد رسید.

حسینی با تاکید بر اینکه پروژه‎های بزرگ باید به موقع به اتمام برسد بیان داشت: زمانی که سرمایه‎گذاری مردم در پروژه‎ای به تعویق بیفتد آنگاه اعتماد مردمی سلب خواهد شد و مشارکت آنها را در پروژه‎های آتی نخواهیم داشت.

افزایش سهم مشارکت بانک‎ها در اعطای تسهیلات

وی با ارائه دیگر پیشنهاداتی در زمینه صنعت استان، خواستار افزایش سهم مشارکت بانک‎ها در اعطای تسهیلات شد و اظهار کرد: باید در نحوه تسهیلات اعطایی برای طرح‎های صنعتی نظارت جدی صورت گرفته و در این زمینه حصول اطمینان به وجود آید.

امام جمعه مینودشت برنامه‎ریزی و هماهنگی در زیرساخت‎های مورد نیاز برای صادرات کالا به کشورهای خارجی را از دیگر ملزومات این بخش برشمرد و متذکر شد: برنامه‎ریزی برای سهام صنایع در استان و اهتمام بخش خصوصی برای افزایش کیفیت محصولات از دیگر عواملی است که باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/2307/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول