اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رهبری امام در دوران انقلاب تبیین شود/ انقلاب اسلامی کاملاً مکتبی بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: رهبری امام خمینی (ره) در دوران انقلاب اسلامی باید امروز برای جوانان تبیین شود.

رهبری امام در دوران انقلاب تبیین شود/ انقلاب اسلامی کاملاً مکتبی بود

سعید حسینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای آگاهی دادن به جوانان و نوجوانانی که درک کاملی از انقلاب و سال 57 نداشته‏اند، است.

وی با اشاره به اینکه تبیین شخصیت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و ارزش‎های آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: معرفی این ایام پرشور و رهبری امام خمینی (ره) یکی از رسالت‏های مسئولان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در خلال برنامه‎هایی که در ایام دهه فجر سال‌جاری انجام می‏شود، باید به آرمان‏های انقلاب اسلامی و اقدامات آن دوران نیز پرداخته شود، تصریح کرد: اگر شخصیت امام راحل در جامعه شناخته نشود هرگز تحلیل درستی از انقلاب اسلامی صورت نمی‏گیرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب‎های مختلفی در کشورهای جهان رخ داده است، اضافه کرد: ماهیت این انقلاب‎ها و رهبران آنها با انقلاب اسلامی ایران تفاوت بسیار زیادی دارد.

*حضور همه اقشار در انقلاب اسلامی ایران

حسینی با بیان اینکه قشرهای مختلفی همچون جوانان، بازاریان، روحانیون، معلمان، دانشجویان و دانش‏آموزان در انقلاب اسلامی ایران حضور داشتند، یادآور شد: این موضوع باید برای جوانان تشریح شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای زیادی از اقشار مختلف در دوران انقلاب اسلامی خون خود را فدای ارزش‏ها و اسلام کرده‏اند، ادامه داد: رهبری امام خمینی (ره) و تاثیر ایشان از امام حسین (ع) در رهبری انقلاب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

*شیوه انقلاب اسلامی بر اساس قیام عاشورا بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شیوه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشورا است، تصریح کرد: این امر امروز کاملاً مشهود است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب کاملاً مکتبی بوده است، ادامه داد: این انقلاب با حضور اقشار مختلف، با ایمان و اعتقادات قوی به پیروزی رسیده است.

حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر انقلاب‏ها از برتری ویژه‏ای برخوردار است، اضافه کرد: این انقلاب بزرگ تداوم داشته و هرگز همچون سایر انقلاب‏ها از بین نمی‏رود.

وی تبیین اولیه انقلاب را توسط امام خمینی (ره) و همکاری مردم امر مهمی برشمرد و افزود: امروز حفظ ارزش‏های این انقلاب و حفظ خون شهدا وظیفه همه مردم ایران است.

انتهای پیام/73006/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول