اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

فعالیت انجمن‌های علمی در سامانه آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در سامانه آموزش مجازی کلاس‌های آنلاین، امتحانات، تحقیقات و انجمن‌ها در دو مقطع سطح دو (کارشناسی) و سه (کارشناسی ارشد) برگزار می‌شود.

فعالیت انجمن‌های علمی در سامانه آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام حسن حق‌پرست انجمن‌های علمی سامانه آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران را شامل انجمن علوم حدیثی، انجمن فقه، انجمن علوم قرآن، انجمن اصول فقه، انجمن ادبیات عرب، انجمن فرهنگی و انجمن تفسیر ذکر کرد و گفت: اساتید و طلاب در هر یک از رشته‌ها در انجمن‌های علمی فعالیت دارند و فعالیت آنها منتج به ارائه مقالات علمی می‌شود که تاکنون برخی از این مقالات نیز منتشر شده است.

وی با بیان اینکه هر یک از طلاب حاضر در آموزش مجازی می‌تواند در هر یک از این انجمن‌های علمی وارد شود اضافه کرد: با توجه به اینکه نرم‌افزار سامانه آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران با محوریت آموزشی تهیه شده است و فعلاً واجد قابلیت‌های پژوهشی نیست به دنبال ایجاد فضاهایی برای انجام فعالیت‌های پژوهشی بوده‌ایم.

مدیر آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران انجمن‌های علمی را یکی از فرصت‌های به دست آمده برای انجام فعالیت‌های علمی در سامانه آموزش مجازی برشمرد و ادامه داد: در این انجمن‌ها اساتید کمک می‌کنند تا طلاب کارهای علمی ارائه کنند.

وی افزود: در انجمن‌ها سئوالات احتمالی، مطالب علمی مرتبط با دروس هر رشته، نقد بر متون آموزشی، معرفی متون مرتبط و تازه‌های نشر و مطالب روز مرتبط توسط طلاب و یا اساتید مطرح می‌شود که باعث شده طلاب حول موضوع به تتبع و تحقیق بپردازند و دستاوردهای علمی- پژوهشی خود را در معرض استفاده دیگران قرار دهند.

حجت‌الاسلام حق‌پرست یادآور شد: در انجمن فنی نیز که دارای بخش‌های مختلف است، به سئوالات فنی طلاب پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول