اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور:

قم قطب تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور شهر مقدس قم را قطب تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست.

قم قطب تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی است

کاظم آیت‌اللهی در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعات استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با مثبت ارزیابی کردن این نمایشگاه گفت: نمودهای بسیار خوبی از ظرفیت بالای شهر مقدس قم در حوزه زیرساخت و تولید محتوا در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

وی قم را قطب تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی و فناوری اطلاعات دانست و گفت: بخشی‌هایی از این ظرفیت را در چهاردهمین نمایشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعات قم شاهد هستیم.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با ابراز خرسندی از توجه ویژه مسئولان استان به مسئله فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار کرد: شهرک فناوری اطلاعات، وجود زیرساخت مناسب، وجود موسسات فرهنگی بی‌شمار با پشتوانه مذهبی و علمی مراجع عالیقدر و آیات عظام در استان قم مبین این موضوع است می‌توانیم شاهد شکوفایی به مراتب بیش از پیش در تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: رسالت و وظیفه این سازمان نظم‌بخشی و تدوین مقررات ساماندهی بازار است.

آیت‌اللهی افزود: هر جا که بحث توسعه مطرح باشد باید یک نظم‌دهی مناسب وجود داشته باشد که وجود سازمان نظام صنفی رایانه‌ای می‌تواند این تاثیر را در توسعه بازار و توسعه به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت شکل‌گیری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اظهار داشت: پس از چندین سال فعالیت این سازمان می‌توانیم نقش نظم‌دهی را با همراهی همه مسئولان و دوستان و آحاد صنف انجام دهیم و شاهد رونق بیش از پیش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات باشیم.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تاکید کرد: تنها راه برون رفت از رکود موجود و تنها راه رسیدن به توسعه پایدار استفاده کامل از فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

انتهای پیام/78010/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول