اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان:

پینت‌بال کاشان انتظارات را برآورده نکرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان گفت: ورزش پینت‌بال کاشان در مدت فعالیت خود نتوانست انتظارات را برآورده کند.

پینت‌بال کاشان انتظارات را برآورده نکرد

حسین حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، اظهار داشت: انتظار می‌رفت رشته نوپای پینت‌بال کاشان، به‌عنوان یک رشته جذاب و محبوب نسل جوان، تعداد زیادی از جوانان شهرستان را جذب کند اما در عمل چنین نشد.

وی افزود: ورزش پینت‌بال در مدت فعالیت خود در ورزش کاشان به لحاظ کمیت یعنی تعداد ورزشکار نتوانست جایگاهی را که شایسته آن بود مهیا سازد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان، تعداد بیمه‌شدگان هر رشته ورزشی را ملاک موفقیت آن رشته در جذب ورزشکار اعلام کرد و گفت: پینت‌بال در شهرستان کاشان طی دو تا سه سال فعالیت خود حتی نتوانست یک ورزشکار بیمه شده داشته باشد و در سال 89 نیز طبق شواهد محلی در عمل فعالیتی نداشت و در حالت رکود و سکون قرار داشت.

به گفته وی تمامی این عوامل، به علاوه حضور تیم والیبال باریج اسانس کاشان در لیگ برتر و نیاز این تیم والیبال و هیئت والیبال شهرستان به محوطه فضای روباز سالن برای استفاده‌هایی نظیر پارکینگ و استقرار ماشین‌های صدا و سیما موجب شد تا قرارداد پینت‌بال تمدید نشده و از آنها خواسته شود تا محل دیگری را برای فعالیت‌های خود در نظر بگیرند.

حیدریان تصریح کرد: بارها به مسئولان پینت‌بال اخطار داده شد تا محل را تخلیه کنند اما عدم توجه آنان به اخطارها موجب می‌شد تا احساس شود دوستان با نیت تصاحب زمین به فعالیت در رشته پینت‌بال اهتمام داشته‌اند.

وی افزود: با فعالیت رئیس جدید ورزش همگانی کاشان و با در اختیار گرفتن سالن تختی توسط هیئت والیبال، با حکم دادستانی حکم تخلیه محل گرفته شد. 

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول