اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

رقابت‌های استانی پینت‌بال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته پینت‌بال استان اصفهان گفت: این کمیته در دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری رقابت‌های استانی پینت‌بال را مدنظر قرار داده است.

رقابت‌های استانی پینت‌بال برگزار می‌شود

محمدمهدی حسن‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برپایی رقابت‌های استانی پینت‌بال در دو قسمت آقایان و بانوان و برای هفته آینده مدنظر کمیته پینت‌بال استان اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کمیته پینت‌بال استان اصفهان برگزاری رقابت‌های استانی پینت‌بال را در سالن سان مدنظر قرار داده است، تصریح کرد: این باشگاه داخل مجموعه امیریه قرار دارد.

رئیس کمیته پینت‌بال استان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز برای ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در رقابت‌های پینت‌بال اقدام خاصی صورت نگرفته است تأکید کرد: به احتمال زیاد تعداد شرکت‌ کنندگان در این مسابقات بین 130 تا 150 نفر در نوسان است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های لیگ پینت‌بال کرد و بیان داشت: در این مسابقات که تاریخ برگزاری آن 27 و 28 بهمن‌ماه در تهران در نظر گرفته شده است، دو تیم از بانوان و سه تیم از آقایان کمیته پینت‌بال استان اصفهان نیز شرکت می‌کنند.

حسن‌پور اضافه کرد: هر تیم پینت‌بال در مجموع از پنج ورزشکار تشکیل شده است که البته در زمان اعزام تیم به رقابت‌ها این عدد به هشت تا 9 نفر (ورزشکاران ذخیره) افزایش پیدا می‌کند.

وی هزینه اعزام هر نفر به رقابت‌های پینت‌بال کشوری را در هر دوره مبلغی حدود 500 هزار تومان عنوان کرد و بیان داشت: این در حالی است که هنوز پولی در اختیار کمیته پینت‌بال استان اصفهان قرار نگرفته است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول