اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی کل کشور:

بیان ضعف‌ها به معنای مچ‌گیری و پرونده‌خوانی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس بازرس کل کشور با بیان این‌که شناسایی ضعف‌ها به معنای مچ‌گیری و پرونده‌خوانی و نمره‌دهی نیست، گفت: امروز باید دقیق مطالعه کنیم تا ببنیم چه طور می‌توانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

بیان ضعف‌ها به معنای مچ‌گیری و پرونده‌خوانی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیامبر فرمود هر کس عقل ندارد، دین ندارد، گفت: اگر می‌خواهیم بگوییم متدین هستیم و حکومت ما دینی است باید تلاش کرده و در پرکاری خود از عقل و علم استفاده کنیم.

وی افزود: به عبارت دیگر پیامبر می‌فرماید اگر جامعه بخواهد دیندار باشد باید اقتصاد داشته باشد، باید به اقتصاد و معاش جامعه توجه کنیم تا دین مردم آباد شود.

این مسئول افزود: اگر برخی دنبال فساد رفته و مریض هستند و دست به دزدی و رشوه می‌زنند نباید کاری کرد اکثریت مردم دست به این اقدامات زشت بزنند.

پورمحمدی با بیان اینکه باید دغدغه‌ها، اشکالات و ضعف‌های خود را شفاف بگوییم، گفت: نباید بگذاریم دشمن سوء استفاده کرده و مشکلات را روی سر ما بزنند و بگویند این‌ها دروغ گفته و وعده‌های آنها تو خالی است.

وی با ذکر این مثال که اگر استاندار ضعفی را مطرح کرد باید دستش را ببوسیم و تشویق کنیم، افزود: نگوییم که استاندار نباید این حرف را بزند و او سیاه‌نمایی کرده است چرا که با پنهان‌کاری و تغافل ضعفی برطرف نمی‌شود.

رئیس بازرسی کل کشور تصریح کرد: باید مشکلات را فهمید و به دنبال درمان آن رفت چرا که رهبر معظم انقلاب بارها اعلام می‌کنند مشکلات را باید حل کرد و ایشان تاکید می‌کنند برای تثبیت دین و تقویت دینداری در دنیا باید به اقتصاد توجه داشته باشیم و برای اینکه ملت ما حمایت خود را از نظام از سطح فعلی بالا ببرد و علاقه آنها به نظام بالاتر برود باید مدیران به معیشت مردم بیشتر توجه داشته باشند.

وی که فرمودند در پیچ تاریخی هستیم اشاره کرد و با طرح سئوالی که این پیچ، چه پیچی است، تصریح کرد: ماشینی که می‌توان با آن از این پیچ عبور کرد، ماشین اقتصادی است.

پورمحمدی ادامه داد: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند سال تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و ... به خاطر آن است که دانسته دشمن این نقطه را هدف قرار گرفته و می‌خواهد ما را این‌جا زمین‌گیر کند باید بگوییم حرف ما حق است و باید مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه شناسایی ضعف‌ها به معنای مچ‌گیری و پرونده‌خوانی و نمره‌دهی نیست، گفت: امروز باید دقیق مطالعه کنیم تا ببینیم چه طور می‌توانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند نباید به اختلافات دامن زد به این خاطر است، باید بدانیم که وظیفه امروز ما چیست و دقیق به آن عمل کنیم، خداوند مسئولیت بزرگی بر دوش ما گذاشته است که باید حواس خود را جمع کنیم و به وظایف این مسئولیت به خوبی عمل کنیم.

پورمحمدی گفت: امام ما پرچم آزادگی را به کشور آورد و مقام معظم رهبری سالیان سال این پرچم را حفظ کرد،بیش از 30 سال مدیران ما برای حفظ این پرچم تلاش کردند و امروز کسی نیاید بگوید که این 34 سال مدیریت ما ضعیف است، به خاطر چند ضعف نباید سابقه انقلاب را ضعیف نشان دهیم زیرا اگر مدیران ما ضعیف بودند به این‌جا نمی‌رسیدیم.

 این مسئول متذکر شد: اگر ما ضعیف بودیم این همه دشمنان با ما دشمنی نمی‌کردند، یک دوره خوب بودیم، یک دوره ضعیف بودیم و یک دوره متوسط، نباید بگوییم فلان دوره از انقلاب مدیران کشور ضعیف عمل کردند.

پورمحمدی افزود: من با آنان که تلاش دارند عملکرد مدیران در چند سال اخیر را ضعیف جلوه دهند مخالفم، نباید برخی ضعف‌ها را به پای مدیران نظام نوشت.

رئیس بازرسی کل کشور ادامه داد: باید شکرگزار حفظ انقلاب باشیم، شکر این امر دست برداشتن از اختلافات و تقویت انسجام و وحدت است، نباید اجازه دهیم فتنه‌گر در ما نفوذ کند باید سعی کنیم در این دهه شکرگزار باشیم، باید خودمان شاکر بوده و به کارگزاران خود نیز توصیه کرده و به مردم نیز القاء کنیم.

انتهای ‌پیام/2571/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول