اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان مدیریت صنعتی

راهنمای جیبی مدیران عرضه شد

خبرگزاری فارس: مجموعه راهنمای جیبی مدیران توسط سازمان مدیریت صنعتی (نمایندگی قم) در هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه شده است.

راهنمای جیبی مدیران عرضه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه کتاب قم، نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی در قم با بیش از 250 عنوان کتاب حضور موفقی در این نمایشگاه دارد و انواع کتاب‌ها با موضوع مدیریت در صنعت و ادارات را در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار داده است.

در غرفه این سازمان مجموعه‌ای از کتاب‌ها و فیلم‌های آموزشی مدیریتی به فروش می‌رسد که شامل سری فیلم‌های 20 گام به سوی مدیریت برتر با عناوینی چون مراسم تودیع، مناقصه، گزارش، جذب نیرو و کار گروهی و نیز 88 عنوان فیلم آموزشی شامل مدیریت تولید و تفویض اختیارات هستند.

«آموزش مدیریت» نام مجموعه کتاب‌هایی است که در غرفه سازمان مدیریت صنعتی به چشم می‌خورد و برخی از عناوین آن مانند شایستگی‌های مدیریتی، پاداش‌ها و جریمه‌ها و تحقق استراتژی نوین با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبه‌رو شده است.

از دیگر کتاب‌های پرفروش این سازمان می‌توان به مجموعه راهنمای جیبی مدیران از سری HRD PRESS اشاره کرد ضمن اینکه برخی از مجلات تخصصی مدیریتی به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و آلمانی نیز در این غرفه به چشم می‌خورند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول