اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی اصفهان خبر داد

اجرای مناسب‌سازی فضا‌های شهری اصفهان با اولویت‌سنجی از معلولان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: اجرای طرح‌های مناسب‌سازی فضا‌های شهری و اماکن عمومی موجود در اصفهان با اولویت‌سنجی از معلولان صورت می‌گیرد.

اجرای مناسب‌سازی فضا‌های شهری اصفهان با اولویت‌سنجی از معلولان

علیرضا ابراهیمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت توجه به مطالبات و خواسته‌های قشر معلول جامعه اظهار داشت: شناسایی مراکز پر‌تردد برای معلولان موجود در سطح شهر برای اجرای مباحث مناسب‌سازی در فضا‌های شهری ضرورت دارد.

وی با تأکید بر این‌که معلولان باید نیاز‌ها و مطالبات خود را برای مناسب‌سازی مکان‌های مورد نیاز خود در سطح شهر به گوش مسئولان برسانند، ادامه داد: در حال حاضر مسئولان شهرداری اصفهان به اعلام نیاز معلولان در زمینه‌های مختلف پاسخگو هستند.

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان تصریح کرد: اجرای طرح‌های مناسب‌سازی فضا‌های شهری و اماکن عمومی موجود در اصفهان با اولویت‌سنجی از معلولان صورت می‌گیرد.

وی نبود سرویس‌های بهداشتی نا‌مناسب را یکی از مهم‌ترین مشکلات معلولان در سطح شهر دانست و افزود: قشر معلول موجود در سطح جامعه باید در زمان مواجه شدن با مکان‌های نا‌مناسب در سطح شهر مسئولان را از وجود چنین اماکنی مطلع کنند تا اقدامات لازم در راستای اصلاح و مناسب‌سازی این اماکن انجام شود.

ابراهیمیان با بیان این‌که مناسب‌سازی تمام اماکن و فضا‌های شهری با بودجه‌های محدود در مدت زمانی کوتاه امکان‌پذیر نیست، تأکید کرد: مسئولان باید مشکلات این افراد را برای تردد و حضور در سطح شهر درک کنند و دولت باید بودجه‌های کافی را برای ساماندهی مشکلات معلولان اختصاص دهد.

انتهای‌پیام/63004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول