اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان دامغان:

متولیان فرهنگی نسبت به رشد فکری نخبگان تلاش کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان دامغان گفت: متولیان فرهنگی باید نسبت به شناسایی و رشد و پرورش فکری نخبکان تلاش کنند.

متولیان فرهنگی نسبت به رشد فکری نخبگان تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام رضا زارع‏زاده در جمع اعضای باشگاه فرهنگی جوان دامغان اظهار داشت: بلوغ فکری نخبگان موجب سرعت بخشیدن به رشد، توسعه علمی و اعتلای جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: نخبگان در راه تولید علم و تدوین نقشه راه کشور نقش بسزایی دارند، در نتیجه تولید علم قدرت‌آفرین است و در پرتو علم، پیشرفت و عدالت به وجود می‏‌آید.

زارع‏زاده خاطرنشان کرد: باید از نخبگان در حوزه‏های مختلف اجتماع استفاده کرد تا افکار و اندیشه‏های آنان موجب پیشرفت جامعه به جلوی شود.

رئیس اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان دامغان با تقدیر از سازمان تبلیغات اسلامی برای تشکیل مرکز شناسایی و نخبه‏پروری افزود: نخبه‏پروری از مدارس شروع می‏شود و در دانشگاه‏ها رشد می‏کند و نخبه شخصیتی برگزیده، ممتاز، دانا، دارای استعداد و توانایی ذهنی فوق‏العاده‏ای است.

وی خطاب به دانش‏آموزان نخبه دامغان تصریح کرد: شما مسئولیت سنگینی در قبال خود و جامعه دارید و از فرصت‏های به وجود آمده استفاده کنید تا در آینده برای جامعه اسلامی مثمرثمر باشید.

در پایان این مراسم، از هفت نفر از نخبگانی که در سایت باشگاه فرهنگی جوان و مسابقات و وبلاگ‏نویسی و ... فعالیت چشمگیری داشتند، تقدیر به عمل آمد.

اجرای تواشیح، مولودی‏خوانی و خاطره‏گویی از دیگر برنامه‏های این همایش بود.

در شهرستان دامغان، 48 نفر از دانش‏آموزان نخبه، عضو باشگاه فرهنگی جوان هستند.

انتهای پیام/2249/ذ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول