اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

راه‌اندازی مکان برپایی نمایشگاه‌های جنوب کرمان الزامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: راه‌اندازی مکان برپایی نمایشگاه‌های بزرگ جنوب کرمان الزامی است.

راه‌اندازی مکان برپایی نمایشگاه‌های جنوب کرمان الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی در نشست توسعه همه جانبه جنوب کرمان با اشاره به مشکلات فراروی برپایی نمایشگاه استانی کتاب در جنوب کرمان افزود: راه‌اندازی مکان برپایی نمایشگاه‌های بزرگ جنوب کرمان الزامی است.

وی افزود: این مشکل موجب کاهش تعداد ناشران کتاب شرکت‌کننده در نمایشگاه استانی جنوب کرمان شده است.

حسینی خاطر نشان کرد: برای توسعه فرهنگ منطقه نیازمند تبادلات فرهنگی با برپایی نمایشگاه‌ها هستیم که این مهم احداث محل مناسب و مورد نیاز نمایشگاه‌های بزرگ را دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به فراهم‌شدن زیر ساخت‌های فرهنگی مانند ساخت مجتمع‌های فرهنگی و هنری در تمامی شهرستان‌های جنوبی استان در سال‌های اخیر بیان داشت: در حال حاضر تمامی شهرستان‌های جنوبی استان دارای مجتمع‌های فرهنگی و هنری هستند که عمده مجتمع‌های عملیات اجرایی آن‌ها پایان یافته و به بهره‌برداری رسیده و یا در حال اتمام است.

حسینی تصریح کرد: کتاب با ارزش یک و نیم میلیارد ریال بین ارگان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و مردم جنوب استان کرمان توزیع شد و همچنین به منظور رفع کمبود قرآن در منطقه تعداد 30 هزار جلد قرآن کریم در مساجد و اماکن مذهبی جنوب استان توزیع شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برپایی جشنواره شهید شهسواری به عنوان یکی از مفاخر جنوب استان گفت: همان‌گونه که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان محور برنامه‌های خود در جنوب استان را بر محور ولایت با برپایی یادمان ولایت گذاشت سعی بر برپایی جشنواره شهید شهسورای به مانند جشنواره یادمان ولایت دارد.

انتهای پیام/ 80002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول