اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین روز از دهه فجر

جشنواره قصه‌گویی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره قصه‌گویی انقلاب اسلامی همزمان با دومین روز از دهه فجر در این استان خبر داد.

جشنواره قصه‌گویی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

علی گرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: فردا همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی هشت عنوان برنامه محوری دراین استان برگزار می‎شود.

وی، جشنواره قصه‌گویی انقلاب اسلامی را از مهمترین برنامه‌های یوم‌الله 13 بهمن عنوان کرد و گفت: این برنامه فردا از سوی کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در شهرکرد برگزار می‎شود.

گرجی ادامه داد: نشست تبیینی «انقلاب اسلامی، طلیعه ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)» در مسجد امام حسین(ع) سامان نیز از دیگر برنامه‌های محوری و شاخص 13 بهمن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت مشارکت مردم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی بود و متعلق به مردم است برهمین اساس ضروری است تا برای گرامیداشت هرچه بیشتر سی و چهارمین سالگرد آن مردم حضوری پرشور و گسترده در اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

گرجی، برپایی جشن‌های فجر 34 را از مهمترین عرصه‌ حضور و مشارکت مردم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر دانست و تصریح کرد: در همین راستا جشن‌های فجر 34 در تمامی شهرها و روستاهای این استان برپا می‎شود.

وی ادامه داد: جشن متمرکز فجر 34 ویژه چند روستا با محوریت روستای بیدله، جشن متمرکز فجر 34 ویژه چندین روستا با محوریت روستای قرچ و یونکی و جشن فجر34 مسجد در حضرت زینب کبری(س) جونقان از جمله جشن‌هایی است که فردا در استان برپا می‎شود.

گرجی با اشاره به نقش دانش‎آموزان و دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: برپایی جشن دانش‌آموزی و دانشجویی فجر 34 در سالن اجتماعات دانشگاه شهرکرد از جمله برنامه‌هایی است که در آن به نقش این قشر مهم جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته می‎شود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جشن کارگری فجر34 در شرکت تعاونی دهیاران بخش منچ لردگان نیز از دیگر برنامه‌های محوری یوم‌الله 13 بهمن است.

انتهای پیام/68004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول