اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع متعصب تیم فوتبال پاس همدان:

برای کسب 3 امتیاز به مصاف فولاد یزد می‌رویم / دل مردم را شاد خواهیم کرد

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: با توجه به اتفاقات هفته گذشته و دلخوری مردم از تیم برای سه امتیاز به یزد می‌رویم تا بتوانیم با برد شیرین دل هواداران و مردم همدان را شاد کنیم.

برای کسب 3 امتیاز به مصاف فولاد یزد می‌رویم / دل مردم را شاد خواهیم کرد

اویس کردجهان در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: تیم فوتبال پاس از تیم‌های بزرگ و باسابقه و ریشه‌دار فوتبال این مملکت است و بازی در این تیم برای هر بازیکن باتعصب و غیرتمند افتخار محسوب می‌شود اما فحاشی از دقیقه 50 از سوی بعضی از هواداران اصلاً زیبنده مردم همدان نیست.

وی با اشاره به وجود همدلی و اتحاد در تیم پاس افزود: شک نکنید بازیکنی که در طول هفته زیر باران و برف و در سرمای شدید همدان با جان و دل تمرین می‌کند برای کسب برد و امتیاز به میدان می‌روند و قطعا برای حلال بودن پولی که برای خانواده‌اش می‌برد تلاش خود را می‌کند.

مدافع متعصب تیم فوتبال پاس همدان که سابقه حضور در تیم لیگ برتری پاس در دارد تصریح کرد: بازیکنی که فقط با گرفتن 20 درصد از قرارداد خود با گذشت 17 هفته از شروع لیگ به زمین می‌رود غیرت، تعصب، ناموس و حیثیت دارد و با عرق خاصی به تیمی که لباسش را پوشیده بازی می‌کند و برای به دست آوردن بهترین نتیجه برابر حریف می‌جنگد و فقط از مردم و هواداران حمایت انتظار داریم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه حضور امید طیری به عنوان سرمربی چه تأثیراتی در روند تیم پاس داشته است، تأکید کرد: با اضافه شدن طیری تیم در این سه هفته اخیر فقط به دنبال هجومی بازی کردن است و چیزی که کادر فنی از بازیکنان خواسته صرف کردن فعل خواستن و گلزنی در بازی‌های خانگی و یا خارج خانه است که قطعاً در هفته‌های باقی مانده نتیجه این تمرینات مشخص خواهد شد.

کردجهان خاطر نشان کرد: با شرایط تمرینی که در تهران داشتیم و چهار جلسه تمرین با نشاطی که در زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی انجام دادیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستیم و امیدواریم با دعای مردم و تعصب و غیرت بچه‌ها با امتیاز از یزد بر‌گردیم.

تا پایان هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان)  تیم فوتبال پاس همدان با کسب 28 امتیاز در رده چهارم گروه یک این رقابت ها قرار دارد روز پنج‌شنبه 12 بهمن ماه در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد برابر تیم رده سیزدهمی فولاد یزد به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول