اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

روند صعودی مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی ادامه دارد

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: از سال 81 تا 91 روند افزایشی علل مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی را نتوانسته‌ایم کند کنیم.

روند صعودی مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان صبح امروز در بازدید از طرح‌های درمانی شهرستان دیلم اظهار داشت: در بهترین شرایط تکنولوژی‌ها و تجهیزات پزشکی بیش از 25 درصد بیشتر نمی‌توانند در سلامت مردم موثر باشند.

وی افزود: ما برای کاهش بار مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی چاره‌ای جز تغییر شیوه زندگی مردم و اصلاح فرهنگ سلامت مردم نداریم.

خواجه‌ئیان گفت: انجام اصلاحات در وزارتخانه، تدوین قوانین و افزایش ضریب محرومیت می‌تواند باعث جذب بیشتر پزشکان در این استان شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر مدیریت درستی در منابع داشته باشیم می‌توانیم حق مردم را بهتر ادا کنیم و به این سمت حرکت کنیم که سیاست‌هایمان را مبتنی بر شواهد کنیم.

در این بازدید عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم به همراه تیم کارشناسی از بیمارستان دیلم و دو مرکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه(س)دیلم و شهید حسینی‌زاده امام حسن(ع) بازدید کردند و نقاط ضعف و قوت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان را بررسی کردند.

در ادامه این بازید رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گزارشی از روند شکل‌گیری بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج) دیلم را ارائه کرد و مشکلات و پیشنهادات حوزه بهداشت و درمان شهرستان را به سمع و نظر نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس و مسئولان دانشگاه رساند.

در این بازید چهار ساعته معاون درمان، معاون بهداشتی، معاون آموزشی دانشگاه، معاون فرماندار و جمعی از کارشناسان حوزه درمان استان نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول