اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

مسئولان با عدالت و صداقت حاکمیت کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با عدالت و صداقت بر همه امور کشور حاکمیت کنند.

مسئولان با عدالت و صداقت حاکمیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، احمد آریایی‌نژاد صبح امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با فداکاری و جان‌فشانی ملت ایران به دست آمد، افزود: مردم ایران که از سلطه رژیم شاهنشاهی به ستوه آمده بودند به رهبری مردی از تبار الهی بر رژیم سلطه غلبه و حاصل آن پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به مراحل انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی آن تاکنون عنوان داشت: مراحل نخست و دوم انقلاب ما یعنی پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی انجام شد اما برای تحقق مرحله پنجم انقلاب، نیازمند سپری کردن مراحل سوم و چهارم هستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ایجاد کشور و دولت اسلامی را به عنوان مراحل سوم و چهارم سیر تحقق انقلاب کشور عنوان و اظهار کرد: برای رسیدن به کشور اسلامی نیازمند مبارزه با استکبار درونی و استکبار بیرونی هستیم.

وی با بیان اینکه کشور ما به عنوان الگوی اسلامی برای سایر کشورها است، تصریح کرد: در کشور اسلامی باید همه احکام اسلامی پیاده شود تا مردم احساس رضایت کنند.

آریایی‌نژاد در تأکید به دستگاه‌های اجرایی گفت: در ادارات اسلامی که جزئی از کشور اسلامی است، ارباب رجوع نباید احساس حقارت کند و خدمت‌رسانی به مردم سرلوحه هدف مسئولان در انجام خدمت‌شان در نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان با عدالت و صداقت بر همه امور کشور حاکمیت کنند، افزود: عدالت و حضور مسئولان در میان مردم باید احساس شود و اگر صادقانه مشکلات و مسائل کشور را با مردم در میان بگذاریم، آنها هم پذیرفته و محدودیت‌ها را درک می کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شرعی و قانونی بودن امور را از دیگر ملزومات برای مدیران و دستگاه‌های اجرایی خواند و گفت: این دو باید در کارها رعایت شوند و مسئولان باید امانت‌دار بیت‌المال باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: در خدمت‌رسانی به روستاهای شهرستان جلساتی با بخشداران برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته که بر اساس شاخص و اولویت‌بندی مشکلات روستاها رفع خواهد شد.

آریایی‌نژاد خطاب به رسانه‌ها نیز اظهار داشت: رسانه‌ها پیگیر مطالبات مردم باشند و از مسئولان پاسخ مطالبات مردم را بخواهند اما متقابلا حرمت مسئولان را نیز در نوشتن اخبار و اطلاعات حفظ کرده در واقع خدمات مسئولان را به مردم رسانده و باعث کمک و نشاط بین مردم، مسئولان و جامعه باشند.

وی در پایان بر مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر در شهرستان، سرکشی بیشتر اداره کار و بیمه تأمین اجتماعی بر کارگاه‌ها و کارخانجات در راستای نظارت بر کارفرمایان و مشکلات کارگران، رفع برخی مشکلات خطوط تلفن همراه در برخی روستاها و... را خواستار شد.

انتهای پیام/89013/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول