اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قم خواستار شد

برگزاری هفته‌های فرهنگی قم در کشورهای اسلامی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خواستار برگزاری هفته‌های فرهنگی قم در کشورهای مختلف و به ویژه کشورهای اسلامی شد.

برگزاری هفته‌های فرهنگی قم در کشورهای اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مرتضی اسماعیلی‌طبا در جلسه ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: بحث زائران در طرح آمایش سرزمین که به شکل ویژه توجه شده است باید عملیاتی و اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه باید معاونت هماهنگی امور زائران باید در شورای فرهنگ عمومی عضو شود، تصریح کرد: اگر بتوانیم کارهای فرهنگی ماندگاری برای زائران انجام بدهیم، وظایف خود را به خوبی به پایان رسانده‌ایم. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه بسیاری از افراد در مورد حضرت معصومه(س) شناخت مختصری دارند، اضافه کرد: در مورد زندگی و شخصیت حضرت معصومه(س) تاکنون فیلم یا سریالی تولید نشده است.

اسماعیلی‌طبا با تاکید بر اینکه در حوزه معرفی کریمه اهل‌بیت(س) باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد، اظهار کرد: این امر در ارتقاء زیارت با معرفت زائران می‌تواند موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه می‌توان برای افزایش زائر تورهای زیارتی ایجاد کرد، تصریح کرد: همچنین می توان هفته‌های فرهنگی قم در کشورهای دیگر برگزار کرد.

انتهای پیام/78008/ج10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول