اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س):

مسیر ورود حضرت معصومه (س) به قم آذین‌بندی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه (س) گفت: مسیر حرکت کاروان ورود حضرت معصومه (س) نیز باید با همکاری شهرداری و نهادهای مسئول آذین بندی و آماده‌سازی شود.

مسیر ورود حضرت معصومه (س) به قم آذین‌بندی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم زهیر ثباتی مقدم بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی زائران که در سالن شهید زین‌الدین استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: مسیر عبوری این کاروان از میدان معصومیه به سمت حرم حضرت معصومه(س) خواهد بود و 26 مداح، کاروان را در این مسیر یاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این کاروان از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح حرکت می‌کند افزود: مسیر عبور کاروان به منظور اقامه نماز جماعت ظهر در حرم مطهر نسبت به گذشته کوتاه‌تر شده است و کاروانیان در خاتمه مراسم، نماز ظهر و عصر را در حرم حضرت معصومه(س) اقامه می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: پس از پایان مسیر کاروان و تجمع زائران و کاروانیان در مقابل ایوان ‌آیینه حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی به ایراد سخنرانی پرداخته و سپس سید مهدی میرداماد به مدیحه سرایی می‌پردازد.

ثباتی مقدم خاطرنشان کرد: همانند آماده سازی تمام خیابان‌های شهر برای استقبال از مقام معظم رهبری در سفر به قم، مسیر حرکت کاروان ورود حضرت معصومه(س) نیز باید با همکاری شهرداری و نهادهای مسئول آذین بندی و آماده سازی شود.

وی ابراز کرد: از سوی آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) تور حرم گردی دانش‌آموزان برگزار می‌شود که در این برنامه پس از قرائت زیارت حضرت معصومه(س) دانش‌آموزان از کتابخانه، موزه و گلزار شهدای شیخان بازدید به عمل می‌آورند.

مدیرکل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) گفت: به منظور گرامیداشت ایام ورود حضرت معصومه(س) به قم تا سالروز وفات ایشان از نهاد‌های اداری استان برای شرکت در برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) با محوریت معرفی شهدای مدفون در حرم مطهر و شرکت در مراسم غبارروبی دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/2258/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول