اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز 16 بهمن

دانش‌آموزان قمی کاروان نمادین حضرت معصومه(س) را گلباران می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در روز 16 بهمن دانش‌آموزان مدارس واقع در مسیر کاروان نمادین حضرت معصومه(س) به استقبال مردم و کاروانیان می‌روند.

دانش‌آموزان قمی کاروان نمادین حضرت معصومه(س) را گلباران می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد حسین امین جعفری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی زائرین که در سالن شهید زین‌الدین استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم دانش‌آموزان دبیرستانی با تقدیم شاخه‌های گل به کاروانیان خیرمقدم می‌گویند.

وی ادامه داد: در نظر داریم به همت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برنامه پرسش و پاسخ با حضور روحانیون در حرم حضرت مطهر به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با زندگی حضرت معصومه(س) و سفر ایشان به قم برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) در شهر قم مراسم تقدیر از دانش‌آموزان دختری که نام معصومه دارند برگزار شده و هدایایی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

امین جعفری خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام در دانشگاه حضرت معصومه(س) و دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت معصومه(س) به منظور گرامیداشت شخصیت حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/2258/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول