اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه خبر داد

اجرای 36 برنامه فرهنگی در سالروز ورود حضرت معصومه به قم

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه با اشاره به تقارن سالروز ورود حضرت معصومه به قم با ایام‌الله دهه فجر گفت: به مناسبت این ایام 36 برنامه فرهنگی تدارک دیده شده است.

اجرای 36 برنامه فرهنگی در سالروز ورود حضرت معصومه به قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، صد و چهاردهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم با محوریت برنامه‌های فرهنگی ایام‌الله دهه فجر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم طی سخنانی با تأکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تقویت بعد مردمی برنامه‌ها و فراهم کردن زمینه حضور پر رنگ اقشار مختلف در این جشن‌ها از نکات مهمی است که باید مدنظر دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی با اشاره به تقارن ایام‌الله دهه فجر با سالروز ورود حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) به شهر مقدس قم اظهار کرد: به همین مناسبت 36 برنامه فرهنگی توسط آستانه مقدسه تدارک دیده شده است.

در این جلسه، مدیران دستگاه‌های استان گزارشی از فعالیت‌ها و ویژه‌برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام مبارک دهه فجر و سالروز ورود کریمه اهل بیت(س) به قم ارائه کردند.

برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، جشن ازدواج 110 زوج جوان، سلسله همایش‌هایی با موضوع آشنایی جوانان با انقلاب اسلامی، برافراشتن پرچم وحدت در میدان روح‌الله و نورافشانی از جمله برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول