اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر استان یزد:

اتکا به خدا اصلی‌ترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر استان یزد، اتکا به خدا و حرکت در مسیر الهی را اصلِ‌ترین ویژگی و عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: برای تداوم این انقلاب باید همچنان در مسیر الهی قدم برداشت.

اتکا به خدا اصلی‌ترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، بعد از ظهر امروز در نشست کمیته‌های ستاد دهه فجر استان یزد با تبرک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: از بدو تولد بشر تاکنون انقلاب‌های متعددی شکل گرفته و انقلاب‌های معنوی هرکدام شعاری داشتند که بر اساس آن پیش رفتند.

وی افزود: انقلاب حضرت محمد(ص) با شعار توحید و انقلاب امام حسین(ع) با شعار مبارزه با ظلم و ستم صورت گرفت اما متاسفانه طی قرن‌های مختلف عده‌ای به دلیل منافع خود این شعارها را تحریف کردند.

فخرالدینی عنوان کرد: پس از 1400 سال امام خمینی(ره) انقلابی را با شعاری دیگر در جهان اسلام مطرح کرد که این شعار جهانی شد و اهداف و شعارهای انقلاب‌های اسلامی پیش از این را نیز احیا کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با شعار نه شرقی، نه غربی به میدان آمد، بیان داشت: ایشان می‌خواستند مسلمانان به اصالت خود بازگردند و سرسپرده نباشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: ویژگی انقلاب ما،‌ صدور آن است و این انقلاب به طور قطع به دست صاحب اصلی‌اش، امام زمان(عج) خواهد رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما پنج ویژگی داشت که برای تداوم آن باید این ویژگی‌ها همچنان حفظ شود، افزود: انقلاب ما از مساجد آغاز شد بر این اساس نخستین ویژگی انقلاب ما این بود که تمام ابعاد و وابستگی‌هایش الهی بود.

فخرالدینی، مبارزه با گناه، معصیت و بی‌بند و باری و فساد را از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران خواند و بیان داشت: هنگامی که قرار شد با شراب فروشی‌ها،‌ کاباره‌ها و بی‌بند و باری‌ها مبارزه شود، مردم خود به میدان آمدند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مبتنی بر علم بود و در حالی که در دوران ستمشاهی، علما و اندیشمندان و دانشمندان در زندان‌ها بودند، امروز حاصل تلاش آنها رسیدن انقلاب اسلامی به قله‌های پیروزی است.

فخرالدینی استقامت و صبر را از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران خواند و افزود: ملت ایران همواره ملتی صبور بودند و اکنون نیز برای رسیدن به قله آزادی باید صبر را پیشه خود کنیم.

وی، افشاگری را یکی دیگر از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران خواند و خاطرنشان کرد: هر جا ملت آگاه شد، موفق شدیم و افشاگری یکی از رموز موفقیت انقلاب است زیرا این ویژگی سبب می‌شود تا در مسیر دچار مشکل نشویم.

رئیس ستاد دهه فجر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ستاد دهه فجر یکی از ستادهای بزرگ و موفق در کشور است، عنوان کرد: این ستاد در استان یزد نیز با قدرت تشکیل شده و با 27 کمیته اصلی، تمام اقشار جامعه را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در مرکز استان یزد ستادی با 27 کمیته تشکیل شده و در 11 شهرستان استان نیز همین 27 کمیته مشغول فعالیت هستند و برخی از آنها کمیته‌های دیگری را نیز فعال کرده‌اند،‌ یادآور شد: هم‌اکنون بالغ بر 500 کمیته در سراسر استان یزد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر در حال فعالیت هستند.

وی یادآور شد: نزدیک به 2هزار و 900 برنامه در ایام‌الله دهه فجر در استان یزد اجرا می‌شود.

فخرالدینی با بیان اینکه راهپیمایی نیز در 70 نقطه از استان برگزار می‌شود،‌ تاکید کرد: تریبون‌های راهپیمایی باید در سمت و سوی معرفی انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گیرد و نباید از تریبون‌ها در راستای اهداف دیگر نظیر انتخابات استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در صدد مقایسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است، خاطرنشان کرد: جمعیت راهپیمایان مرکز استان یزد همیشه بین 30 تا 35 هزار نفر بوده است در حالی که سال گذشته بیش از 120 هزار نفر در راهپیمایی یزد شرکت کردند و به این ترتیب هر سال شاهد افزایش جمعیت راهپیمایان 22 بهمن هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حضور پرشکوه و حداکثری مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز از جمله راهپیمایی 22 بهمن، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند و برای این حضور به حسن تدبیر روسای کمیته‌ها و رسانه‌ها نیاز است.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم یزد امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور پرقدرت خود در راهپیمایی 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

در این مراسم روسای هر یک از کمیته‌های ستاد دهه فجر به بیان برنامه‌های خود به منظور هماهنگی بیشتر و تعامل با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام/2464/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول