اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

5 پایگاه امداد جاده‌ای در کرمان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از راه‌اندازی پنج پایگاه امداد جاده‌ای در این خطه هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: 17پایگاه امداد جاده‌ای و دو پایگاه کوهستانی در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

5 پایگاه امداد جاده‌ای در کرمان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاووس محمودی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره

امام خمینی(ره) و ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت وجود امام راحل به پیروزی رسید.

وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی بر تفکرات امام خمینی(ره) استوار است و به پیش می‌رود و ان‌شاء‌الله به انقلاب

حضرت مهدی(عج) منتهی می‌شود.

محمودی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر در فعالیت‌های مردمی همراه با آحاد مختلف است، ابراز داشت: ما اعتقاد داریم که در هر زمینه‌ای که مردم فعالیت کنند، پیشرفت بهتری داریم که برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و آیین عزاداری امام حسین(ع) از جمله فعالیت‌های موفق مردمی است.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر چادرهای اطلاع‌رسانی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن دایر می‌شود و برای عضوگیری در جمعیت هلال‌احمر تلاش می‌شود.

محمودی غبار روبی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب، دعوت اعضای این جمعیت در روز 18 بهمن ماه جاری برای اهدای خون به بیماران نیازمند، فضاسازی محیطی، برگزاری مسابقات امدادی و وزشی و  شرکت امدادگران هلال‌احمر با لباس فرم در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در دهه فجر ذکر کرد.

وی ابراز داشت: شرکت اعضای جمعیت هلال‌احمر در آیین 12 بهمن، برگزاری مراسم انس با قرآن، برگزاری جُنگ شادی با حضور اعضای جمعیت هلال‌احمر استان و شهروندان در خانه‌شهر، راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی و درمانی و برپایی چادرهای سلامت و توزیع بسته‌های فرهنگی در مسیر راه‌پیمایی 22 بهمن، برگزاری همایش «غنچه‌های هلال» در مهدهای کودک با هم‌کاری بهزیستی، برگزاری مانور امداد و نجات و حضور فعال‌تر گشت‌های امدادی هلال احمر در جاده‌های استان از دیگر برنامه‌های این مجموعه در دهه فجر است.

محمودی از برگزاری اردوی جهادی با عنوان جهاد فجر در روستاهای محروم استان کرمان طی ایام‌الله دهه فجر خبر داد و افزود: در این اردو 100 هزار قوطی کنسرو و بعضی از اقلام مواد غذایی در شهرستان‌های منوجان، قلعه‌گنج و رودبار در میان محرومان توزیع می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: ویزیت رایگان شهروندان در ایام دهه فجر در درمانگاه جمعیت هلال‌احمر استان واقع در بولوار 22 بهمن شهر کرمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پنج مرکز اداری جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌های فاریاب، قلعه‌گنج، منوجان، ریگان و فهرج همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: تاکنون 18 شهرستان از مجموع 23 شهرستان استان کرمان دارای مرکز اداری جمعیت هلال‌احمر بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همچنین از راه‌اندازی پنج پایگاه امداد جاده‌ای در جاده‌های استان در ایام دهه فجر خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر 17 پایگاه امداد جاده‌ای و دو پایگاه کوهستانی در استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/80019/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول