اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام می‌شود

بهره‌برداری از 14 طرح بهداشتی و درمانی در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از افتتاح و بهره‌برداری از14 طرح بهداشتی و درمانی در استان مرکزی در دهه مبارک فجر خبر داد.

بهره‌برداری از 14 طرح بهداشتی و درمانی در استان مرکزی

مجید رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه اعتبار آماده سازی و تکمیل این پروژه‌ها 45 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است، اظهار داشت: 14 طرح بهداشتی و درمانی که در این ایام مبارک به بهره‌برداری می‌رسد به کیفیت خدمات رسانی تشخیصی و درمانی کمک و امکانات بیماران بدحال، تصادفی و اعصاب و روان را افزایش خواهد داد.

وی راه‌اندازی دستگاه فلورسکوپی (عکس برداری از دستگاه گوارشی) دیجیتال در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک، راه‌اندازی درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در کلینیک امام رضا(ع)، بهره‌برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان ولیعصر(عج)، سامانه پکس (بایگانی عکس رادیولوژی) در بیمارستان‌های ولیعصر(عج) و امیرکبیر اراک و بهره‌برداری از آزمایشگاه کلینیک کوثر در اراک را از طرح‌های آماده بهره‌برداری در ایام‌الله فجر عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن بیمارستان ساوه، بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان مدرس ساوه و امام سجاد(ع) آشتیان، بخش مراقبت‌های ویژه قلب بیمارستان امام سجاد(ع) آشتیان و کلینیک دولتی سوء مصرف مواد مخدر بیمارستان شهید هاشمی سنجانی اراک را از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر اعلام کرد.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در استان مرکزی همچنین از آغاز عملیات ساخت مرکز بهداشتی و درمانی روستای نصیرآباد زرندیه خبر داد و گفت: این مرکز توسط یک خیّر در زمینی به مساحت 500 متر مربع و در دو طبقه با پیش‌بینی هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد و 500 میلیون ریال احداث خواهد شد.

رمضانی با اشاره به اینکه ساخت مراکز درمانی در روستاها گامی مؤثر برای تأمین سلامتی در جامعه روستایی است. افزود: این مرکز بهداشتی و درمانی در مدت 18 ماه احداث می‌شود که با بهره‌برداری از این مرکز بهداشتی و درمانی هفت روستای این شهرستان از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/87002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول