اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور

تکماش قزوین به صعودی مقتدرانه می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: تیم تکماش قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

تکماش قزوین به صعودی مقتدرانه می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم تکماش قزوین که این روزها به نوعی نتایج درخشانی را در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور کسب کرده است از ساعت 16 امروز در هفته دوازدهم این مسابقات در حالی میزبان تیم نیروی زمینی تهران خواهد بود که با پیروزی در این دیدار می‌تواند روند پیروزی‌های درخشان خود را تداوم بخشد.

بازیکنان تیم تکماش قزوین در حالی امروز از تیم نیروی زمینی تهران پذیرایی خواهند کرد که از دیدارهای گذشته خود 10 پیروزی و تنها یک شکست را در کارنامه به ثبت رسانده‌اند و به طور حتم در صورت پیروزی مقابل نماینده تهران می‌توانند یازدهمین پیروزی فصل خود را در این رقابت‌ها به دست آورند.

تیم تکماش قزوین که در حال حاضر با کسب بیست و یک امتیاز صدرنشینی گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور را در اختیار دارد بدون شک اگر موفق شود در بازی‌ امروز خود تیم نیروی زمینی تهران را شکست دهد با نتایجی فوق‌العاده به مرحله پلی‌آف این مسابقات گام خواهد گذاشت.

شاگردان ابوالقاسم کیانی که در فصل جاری مسابقات دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به خوبی توانسته‌اند فعل خواستن را در زمین صرف کنند و دستورات تاکتیکی و تکنیکی کادر فنی را در زمین بازی پیاده کنند به نوعی نمایش زیبای دیدارهای خود را بیشتر از همه مدیون سرمربی خود هستند.

کیانی با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان بومی و غیربومی تیمی را در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به میادین مسابقات فرستاده است که بازیکنانش تا آخرین لحظه برای کسب پیروزی می‌جنگند و این شرایط در  لحظاتی که تیم تکماش از حریف خود عقب افتاده است بیشتر خود را نمایان می‌کند.

روحیه خودباوری و جنگندگی به نوعی در بازیکنان تیم تکماش قزوین رخنه کرده است که شاگردان کیانی حتی در سه دیدار پایانی خود در حالی که به پیروزی هم نیاز نداشته‌اند، با شهامتی مثال زدنی توانستند باز هم مقابل رقیبان بجنگند تا پیروزی را به دست آورند.

به هر حال چیزی که بیشتر از همه در شرایط فعلی تیم تکماش قزوین را در تیتر خبرها قرار داده است نه پیروزی‌های این تیم، بلکه اعتماد به نفس بالای بازیکنان این تیم و تعصب مثال‌زدنی شاگردان ابوالقاسم کیانی بوده است که تا آخرین دقایق مقابل رقیبان با جنگندگی در میادین مسابقات گام گذاشته‌اند.

به هر حال تیم تکماش قزوین برای صعودی مقتدرانه به مرحله پلی‌آف این مسابقات به طور حتم در بازی امروز با تمام قدرت به مصاف میهمان خود خواهد رفت تا با پیروزی در این دیدار با روحیه‌ای بالا به مرحله بعدی این مسابقات فکر کند.

انتهای پیام/77004/ت20/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول