اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه فجر

22 پروژه در نمین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر 22 پروژه با سرمایه‌گذاری 190 میلیارد ریال در نمین افتتاح شد.

22 پروژه در نمین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در سفر صبح امروز خود به نمین در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اعلام کرد: 20 پروژه عمرانی و دو پروژه تولیدی و اقتصادی به میمنت ایام پیروزی انقلاب در شهر فرهنگی نمین افتتاح می‌شود تا از مزایای آن مردم این دیار استفاده کنند.

وی گفت: دو طرح تولیدی افتتاحی در این ایام با سرمایه‌گذاری 6 هزار و 500 میلیون ریال افتتاح شد که اغلب با هدف اشتغالزایی انجام می‌شود.

وی به پروژه‌های عمرانی نیز اشاره کرد و یادآور شد: 360 واحد مسکن مهر در نمین همزمان با طلیعه ایام پیروزی ملت ایران بر طاغوتیان افتتاح شد تا متقاضیان مسکن مهر بتوانند از این مزایا استفاده کنند.

وی با اشاره به ماندگاری طرح مسکن مهر نیز تصریح کرد: در 7.5 سال گذشته دولت با مطرح کردن طرح مسکن مهر سعی کرده است در تامین سرپناه برای افراد فاقد سرپناه اقدام لازم و انقلابی را انجام دهد که در کل استان 18 هزار واحد مسکن در ایام‌الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل بیان داشت: همچنین در این شهرستان گازرسانی به هشت روستا به بهره‌برداری رسید و عملیات گازرسانی به 12 روستا نیز انجام شد.

نیکزاد آبرسانی به شش روستا را از دیگر پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در نمین اعلام کرد و ادامه داد: ساختمان خانه بهداشت نمین تکمیل شده و چهار باب خانه بهداشت افتتاح می‌شود که شامل خانه‌های بهداشت در چهار روستا می‌باشد.

این مسئول همچنین از افتتاح مدرسه 12 کلاسه ریحانه و همچنین افتتاح ساختمان دار‌القرآن عنبران همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهرستان نمین بیش از 100 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در حال اجراست که اهتمام جدی داریم تا پایان دولت خدمتگزار دهم همه این پروژه‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند.

استاندار اردبیل گفت: در ایام دهه فجر در تمام شهرستان‌ها با برگزاری جشن بزرگ انقلاب طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی به بهره‌برداری رسیده و هموطنان از مزایای آن بهره می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در بدو ورود به شهرستان نمین به گلزار شهدا رفت و در طلیعه 12 بهمن و ایام دهه فجر با شهدای والامقام عهد و پیمانی دوباره بست.

انتهای پیام/62003/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول