اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان سریال خانواده نوروزی:

30 روز دیگر از فیلمبرداری خانواده نوروزی باقی است / پخش در شبکه استان‎ها قطعی است

خبرگزاری فارس: خانواده نوروزی عنوان سریالی است که به کارگردانی محمد ممتاز برای ایام عید نوروز آماده می‌شود و از شبکه استانی و شما پخش می‎شود.

30 روز دیگر از فیلمبرداری خانواده نوروزی باقی است / پخش در شبکه استان‎ها قطعی است

محمد ممتاز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خانواده نوروزی سریال تلویزیونی است که برای ایام عید و پخش از شبکه استان‎ها و شبکه شما آماده شده است.

وی با بیان اینکه جهانبخش سلطانی نقش اول این فیلم را دارد در بیان داستان این فیلم افزود: مجموعه «خانواده نوروزی» در مورد مشکلات دو خانواده که با یکدیگر ارتباط فامیلی دارند است به نوعی که دعوا بر سر ارثی است که مادر بزرگ آنها برایشان باقی گذاشته است.

کارگردان خانواده نوروزی با اشاره به اینکه این فیلم به شیوه‎ای کمیک به نمایش درآمده است، گفت: تصویربرداری این فیلم در حال حاضر به نیمه رسیده و 30 روز دیگر تا پایان فیلمبرداری باقی است.

وی با بیان اینکه تدوین و موسیقی این سریال هم‌زمان با فیلمبرداری آن انجام می‎شود، گفت: سریال خانواده نوروزی در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای به سفارش استان اصفهان تهیه و تولید شده است.

ممتاز ادامه داد: جهانبخش سلطانی، شهریار دخانی، مرتضی کیوانداریان، سعادت نوری، ‌حامد احمدجو، مصطفی بهشتی، علی قیومی، پری کربلایی، آسیه کلانی، زهره غوده، بهناز توسلی، مصطفی ترابی، الهام باقری، رزا حسینی و شمیلا تابش بازیگران این فیلم هستند.

وی با بیان اینکه لوکیشن اصلی این سریال تالار همسران اصفهان است، گفت: در حال حاضر در حال فیلمبرداری در خیابان حکیم هستیم.

کارگردان خانواده نوروزی در پایان گفت: فیلمنامه این اثر توسط آرش زارع نوشته شده که با موضوع اجتماعی در قالب طنز روایت می‎شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول