اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز خواستار شد

ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت در سقز

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز خواستار ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت در سطح این شهرستان شد.

ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت در سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی جمعی از پزشکان شهرستان سقز این شهرستان را شهری در آستانه توسعه توصیف کرد و گفت: خدمت صادقانه و مجدانه این توسعه و پیشرفت را سرعت می‌بخشد.

وی ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت را در توسعه و پیشرفت شهرستان مهم عنوان کرد و خطاب به پزشکان گفت: شرایط خدمت به مردم شریف شهرستان فراهم است و لازم است برای خدمت به مردم تمام توان و ظرفیت‌ها را به‌کار گرفت.

وی از کادر پزشکی شهرستان سقز و مسئولان حوزه بهداشت‌ و ‌درمان خواست تا در راستای ارتقای سلامت شهروندان، از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

فخری اضافه‌کرد: مردم شهرستان سقز مردمانی با‌فرهنگ، متدین، قدرشناس و علاقمند به مشارکت در توسعه شهرستان هستند به گونه‌ای که که انسان در خدمت به این مردم بصیر و آگاه وقت نمی‌شناسد.

فرماندار سقز، با برشماری طرح‌های در دست اجرا در این شهرستان از‌ جمله فرودگاه سقز،‌ بیمارستان 160 تختخوابی و فراهم‌شدن زیرساخت‌های مناسب آب و خاک در بخش کشاورزی گفت: مجموعه این طرح‌ها عواملی هستند که در توسعه سقز بسیار اثر‌گذار هستند.

در ادامه این نشست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز نیز با ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: ارتقای شاخص‌های سلامت و بهداشت و ارتقای حاکمیت بالینی از دغدغه‌های اصلی شبکه بهداشت و درمان سقز است.

فیض‌الله گلکار از جامعه پزشکی این شهرستان به خاطر سلامت در کار و تلاش برای خدمت به مردم تقدیر کرد و افزود: این شبکه برای ارتقای سطح سلامت مردم سالانه 180 میلیارد ریال هزینه می‌کند.

انتهای پیام/79010/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول