اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

بهره‌مندی بیش از 30 هزار نفر از خدمات مرکز مشاوره ناجا در همدان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان گفت: در 9 ماهه سال جاری 30 هزار و 347 نفر در همدان از خدمات مرکز مشاوره ناجا برخوردار شدند.

بهره‌مندی بیش از 30 هزار نفر از خدمات مرکز مشاوره ناجا در همدان

علیرضا خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص عملکرد 9 ماهه مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان همدان(آرامش) اظهار داشت: مرکز مشاوره نیروی انتظامی با سابقه موفق انجام امور مشاوره در کلانتری‌ها و کاهش پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها و دستگاه‌های قضایی عملکرد موفقی داشته است.

وی با بیان اینکه مردم از مراکز مشاوره نیروی انتظامی به خوبی استقبال می‌کنند، عنوان کرد: از نقاط قوت مرکز مشاوره نیروی انتظامی داشتن برنامه‌های کیفی از جمله تحلیل جرائم و آسیب‌های روانی و اجتماعی است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان تصریح کرد: در 9 ماهه سال جاری 30 هزار و 347 نفر از خدمات مرکز مشاوره ناجا برخوردار شدند.

خزایی ادامه داد: از این تعداد مراجعات 16 هزار و 965 نفر از خدمات مشاوره‌ای فعال در سطح مساجد، محلات، مدارس و پایگاه‌های مقاومت دریافت کردند.

وی به ارائه خدمات مشاوره فردی و خانوادگی در مرکز مشاوره نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: 3 هزار و 9 نفر از خدمات مشاوره‌ای نیروی انتظامی در سطح کلانتری‌ها برخوردار شده‌اند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان از به نتیجه رسیدن 82 درصد پرونده‌های ارجاعی خبر داد و افزود: 82 درصد پرونده‌های ارجاعی به دفاتر مددکاری ما در سطح کلانتری‌ها به مصالحه ختم شده است.

خزایی در خصوص خدمات مشاوره گروهی بیان داشت: 906 نفر از افراد مراجعه‌کننده به مراکز مشاوره نیروی انتظامی از خدمات مشاوره ـ گروهی برخوردار شدند.

وی در پایان سخنانش گفت: در 9 ماهه سال گذشته 20 هزار و 850 نفر از خدمات مرکز مشاوره برخوردار شدند که در سال جاری این تعداد 50 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/89007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول