اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

نمایشگاه کتاب حوزه در سطح فرا استانی و فراملی برگزار شود

خبرگزاری فارس: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: باید نمایشگاه کتاب حوزه به صورت تخصصی و در سطح فرا استانی و فراملی برگزار شود.

نمایشگاه کتاب حوزه در سطح فرا استانی و فراملی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و امام صادق(ع) اظهار کرد: توفیق حاصل شد در چنین ایام فرخنده‌ای در نمایشگاه کتاب حاضر شده و از غرفه‌های مختلف بازدید کنم.

وی افزود: با وجود اینکه ناشران با مشکلات جدی به ویژه از نظر فضا مواجه بودند و در برخی غرفه‌ها دو ناشر صبورانه و با نشاط به کار خود مشغول بودند شرایط خوبی بر نمایشگاه حاکم بود و این مسئله جای تقدیر دارد.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)‌ با اشاره به اینکه هزینه بالای چاپ و گرانی کاغذ بر مشکلات ناشران افزوده است ادامه داد: البته مردم علاقه‌مند بسیاری به بازدید از نمایشگاه پرداخته و شاهد بودیم که آثار ارائه شده دارای تنوع بسیار خوبی است.

وی تصریح کرد: تنوع در عرضه کتاب‌های دانشگاهی، حوزوی، جوانان و نوجوانان رضایت‌بخش بود ولی این مسئله قابل ارتقا است.

امام جمعه قم بیان کرد: اگر در آینده فضای بیشتری در اختیار مسئولان برگزاری نمایشگاه قرار گیرد شاهد ارتقای کمی و کیفی این نمایشگاه خواهیم بود.

وی واقع شدن قم در مسیر 17 استان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این شرایط فرصت ارزشمند و قابل توجهی است و باید به نیاز بسیاری از زائران خارجی و کسانی که از کشورهای دیگر برای تحصیل در قم به سر می‌برند پاسخ لازم داده شود.

سعیدی با بیان اینکه شهر قم برای جهان اسلام پیام‌رسانی گسترده‌ای دارد، اضافه کرد: باید نمایشگاه کتاب حوزه به صورت تخصصی و در سطح فرا استانی و فراملی برگزار شود.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت‌ها باید غرفه‌ها را مطابق با محتوای ارائه شده تنظیم کرد و تازه‌های نشر را در نمایشگاه عرضه کرد چرا که علاقمندان به کتاب، به ویژه کتاب‌های دینی و حوزوی در استان‌های دیگر به نمایشگاه کتاب حوزه قم چشم دوخته‌اند و باید مسئولان برگزاری این نمایشگاه تلاش کنند که این توقع و انتظار برآورده شود.

انتهای پیام/2258/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول