اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست چالدران خبر داد

راه‌اندازی سرویس پست ویژه در چالدران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست چالدران گفت: سرویس پست ویژه در چالدران برای رفاه حال شهروندان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی سرویس پست ویژه در چالدران

ابراهیم رضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: سرویس پست ویژه از سرویس‌های نوین اداره پست قلمداد می‌شود که در راستای تحقق رفاه شهروندان و جلب رضایت عمومی راه‌اندازی شده است که امیدوار هستیم این امر تحقق پیدا کند.

وی این سرویس را یکی از خدمات برجسته اداره پست این شهرستان عنوان کرد و افزود: سرویس پست ویژه از سرویس‌های نوین پستی با تعهد زمانی 12 ساعت و 24 ساعت می‌باشد که مرسولات اقشار مختلف جامعه در ساعت مقرر به شهر مقصد ارسال و در محل مورد نظر توزیع می‌شود.

رضازاده سرویس نصب صندوق پستی درب منزل را یکی از خدمات دیگر این اداره عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 50 فقره صندوق پستی درب منزل‌ها نصب شده به طوری که ارائه خدمت فوق منجر به این شده است توزیع مرسولات به شکل بهتری انجام گرفته و مرسولات مقابل نزولات جوی حفظ شوند.

رئیس اداره پست چالدران با اشاره به اینکه در ارتباط با صدور کارت هوشمند سوخت نیز اقداماتی صورت می‌گیرد، بیان داشت: بیش از یک هزار و 300 فقره ترافیک در مورد کارت سوخت‌های مفقودی، صدور کارت سوخت المثنی، اصلاح آدرس متقاضیان، پرینت مصرف کارت و عیب‌یابی کارت سوخت توسط کارشناسان این مجموعه انجام شده است.

وی پست را یکی از ابداعات عصر جدید عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی سیستم پست تحول زیادی در نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی انجام گرفته است به طوری که با قدم برداشتن در سمت و سوی ارتقای سطح کیفی خدمات و افزایش ترافیک می‌توان برای جلب رضایت ارباب رجوع تلاش کرد.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول