اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر فرانسه در ایران تأکید کرد

همدان مکان مناسبی برای حضور گردشگران/ قابلیت‌های گردشگری همدان فوق‌العاده است

خبرگزاری فارس: سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قابلیت‌های بالای گردشگری همدان گفت: همدان شهری زیبا با آب و هوای مطلوب و دل‌انگیز است که می‌تواند بهترین مکان برای حضور گردشگران باشد.

همدان مکان مناسبی برای حضور گردشگران/ قابلیت‌های گردشگری همدان فوق‌العاده است

برونو فوشه در حاشیه دومین روز از برگزاری جشنواره زمستانی در همدان اظهار داشت: شهر تاریخی همدان دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیاری است که می‌توان از آن بهره‌های بسیاری برد.

وی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری یکی از بزرگترین و پربازده‌ترین فعالیت‌های اقتصادی در دنیا است، تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های عظیم این صنعت برای پیشرفت هر جامعه‌ای بهره برده شود که در این زمینه همدان با برگزاری جشنواره زمستانی در این راستا وارد فعالیت شده است.

سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران گفت: همدان شهری زیبا با آب و هوای مطلوب و دل‌انگیز است که می‌تواند بهترین مکان برای حضور گردشگران باشد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از درآمد ارزی فرانسه از طریق گردشگری به دست می‌آید، خاطرنشان کرد: امروزه تقویت صنعت توریسم در دنیا در دستور کار مسئولان قرار گرفته که نشان از اهمیت جایگاه آن دارد.

فوشه با اشاره به اینکه تا به امروز شهر تاریخی همدان مرا مجذوب خود کرده است، اظهار داشت: معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی این شهر اطلاعاتی را در خصوص همدان به من داده است؛ هر چند که دوست دارم از نزدیک تمام مناطق تاریخی این شهر را ببینم.

ششمین جشنواره زمستانی همدان از 5 تا 10 بهمن ماه، با حضور 29 سفیر، کاردار و رایزن فرهنگی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در حال برگزاری است.

انتهای پیام/89002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول