اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر:

وحدت عامل ایجاد جامعه‌ای متعالی است

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر وحدت بین مسلمانان، عامل ایجاد جامعه‌ای متعالی و آرمانی است.

وحدت عامل ایجاد جامعه‌ای متعالی است

حجت الاسلام داوود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص مودت و رحمت میان مسلمانان افزود: پیامبر اکرم (ص) به وحدت مسلمانان بسیار تأکید داشته در حالی که در مواجهه با کفار بیشترین و سخت‌ترین برخوردها را داشته است.

وی عنوان داشت: همه این آیات و روایات نشان از این دارد که باید وحدت و مودت میان مسلمانان سراسر جهان برقرار باشد و در این راستا باید از اختلاف و تفرقه دوری کرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر  با اشاره به هفته وحدت به عنوان نمادی برای نشان دادن اتحاد مسلمانان جهان ابراز کرد: هفته وحدت تجلی همبستگی امت اسلامی و اعلام اتحاد و یکپارچگی در برابر استکبار است.

وی یادآور شد: امت اسلامی باید در مقابل دشمنان به طور یکپارچه ایستادگی کرده و از هرگونه تفرقه و اختلاف به شدت پرهیز کنند.

عباسی تصریح کرد: امام خمینی و مقام معظم رهبری به عنوان پرچمداران وحدت در جهان اسلام در دوران معاصر هستند که برای رسیدن به وحدت آرمانی بین مسلمانان تلاش بسیاری داشتند.

وی افزود: امروز در شرایطی که مسلمانان جهان در کشورهای اسلامی با موجی از اسلام‌گرایی در برابر سلطه ظالمان ایستادند باید مسلمانان با چنگ زدن به حبل‌المتین الهی تا رسیدن به پیروزی نهایی تلاش کنند.

انتهای پیام/89013/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول