اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار برگزار می‌شود

جشنواره بین‎المللی شعر فجر در جزیره خارک

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: جشنواره بین‎المللی شعر فجر برای نخستین‌بار در استان بوشهر و در جزیره خارک برگزار می‎شود.

جشنواره بین‎المللی شعر فجر در جزیره خارک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: این چهارمین دوره این جشنواره است که پیش از این در استان‌های دیگر برگزار شده بود.

وی تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور گسترده مردم و مسئولان در خارک برگزار خواهد شد که رخداد بزرگی برای استان محسوب می‎شود.

وی با بیان اینکه مدیران با تغییر نگاه و روش برنامه‎های خوبی برای پیشبرد استان در دستور کار قرار داده‌اند افزود: مسئولان استانی با حضور در مرکز پی‌گیر گرفتن اعتبار مناسب و مسائل استان باشند.

استاندار بوشهر با تاکید بر ارائه عملکرد مدیران از مهر ماه تاکنون اضافه کرد: سفر مدیران و سرکشی آن‌ها به شهرستان‎ها یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد آنان است و برنامه‌هایی که در استان تصویب می‎شود برای ثبت روی کاغذ نیست و دستگاه‎ها باید با جدیت پیگیر اجرای آن‌ها باشند.

حسنوند خاطرنشان کرد: تلاش کرده‎ایم مطابق با نیاز واقعی مردم و مطالبات جدی آنان برخی پروژه‎ها را اولویت در دستور کار قرار دهیم و شورای اداری صرفا یک شورای تشریفاتی نیست بلکه برای بهره‎مندی از خرد جمعی به منظور ارائه راهکارهای اساسی در راستای توسعه استان است.

وی با تاکید بر ارائه دستاوردهای دولت در دهه مبارک فجر ادامه داد: دولتی که هشت سال برای احیای گفتمان امام و انقلاب، ترویج ساده‎زیستی به عنوان یک الگوی معرفتی و معنوی و خدمت بی‎منت به مردم با تلاش‎های شبانه‎روزی تلاش کرده است باید خدماتش به مردم معرفی شود.

استاندار بوشهر گفت: مسئولان مدیریت بودجه در استان را به عنوان یک موضوع جدی و با اولویت ویژه پیگیری کنند.

حسنوند اظهار داشت: با در نظر گرفتن شرایط امروز، اعتبارات موجود می‌تواند زمینه‌ساز اقدامات بزرگی در استان باشد اما هنوز برخی دستگاه‌ها برای گرفتن اعتبارات در استان مراجعه نکردند.

حسنوند یادآور شد: روزهای پایان سال و عید نوروز نزدیک است و باید آماده میزبانی از چند میلیون مسافر و گردشگر در این ایام باشیم.

وی تاکید کرد: برگزاری برنامه‌های نوروزی در استان بوشهر باید با حفظ شعائر دینی باشد و نباید به بهانه تفریح دست به اقدامات غیرشرعی و نامتعارف زد و استان ولایت‌مدار بوشهر کانون انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول