اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی نخستین جشنواره شهر آینده خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره شهر آینده در مشهد

خبرگزاری فارس: دبیر علمی نخستین جشنواره شهر آینده گفت: این جشنواره با هدف جذب نوآوری‌ها، اختراع‌ها و نمادهای علمی در حوزه مدیریت شهری مشهد در جهت جلب مشارکت علمی شهروندان و تجهیز کلانشهر معنوی ایران برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین جشنواره شهر آینده در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به روند رو به رشد زمینه‌های علمی در عرصه‌های مدیریت شهری و لزوم جلب مشارکت علمی شهروندان به‌ویژه جوانان متعهد، نخبه و علاقه‌مند برای تحقق و ایجاد دورنمای شهری آرمانی و زیبنده مضجع مقدس امام رضا (ع)، اساس برگزاری جشنواره شهر آینده است.

مشاور شهردار مشهد در امور جوانان در مورد اهداف این جشنواره گفت: زمینه‌سازی جهت طراحی و هدایت تیم‌های ایده‌پردازی تخصصی جوانان مستعد و برنامه‌ریزی به‌منظور جلب مشارکت مدیران شهری جهت سفارش محصول‌های علمی و دارای فن‌آوری در زمینه‌های مورد نیاز شهری از جمله مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

قاسمی با اشاره به طراحی زمینه‌های لازم جهت مشارکت علمی اساتید حوزه و دانشگاه و متخصصان مراکز علمی در ستاد برگزاری جشنواره شهر آینده بیان داشت: تدوین فرآیند تبدیل ایده‌های برگزیده و مورد نیاز حوزه مدیریت شهری به طرح‌های کاربردی و اجرایی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی و همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ مالکیت معنوی و حقوقی محصولات علمی و دارای فن‌آوری، از دیگر رویکردهای مهم این جشنواره محسوب می‌شود.

وی افزود: طبق پیش‌بینی به عمل آمده از ساخت 50 اثر برتر علمی رسیده به این جشنواره حمایت می‌شود و آثار برگزیده در نمایشگاه یک ماهه نوروز سال 92 به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر علمی جشنواره شهرآینده گفت: شرکت‌کنندگان جهت دریافت فرم ثبت‌نام به سایت ‌ideshahr.ir مراجعه و یا با دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/70005/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول