اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای برطرف کردن مشکلات روستاهای محروم صورت گرفت

بازدید نماینده و فرماندار کهگیلویه از منطقه محروم تنگ‌هیگون

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان کهگیلویه، از روستاهای منطقه تنگ‌هیگون این شهرستان بازدید به عمل آمد و مشکلات روستاییان بررسی شد.

بازدید نماینده و فرماندار کهگیلویه از منطقه محروم تنگ‌هیگون

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز با حضور نماینده، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان کهگیلویه از روستاهای مشهدی موری، سردار، ده‌شیری و انجیر سفید منطقه تنگ‌هیگون بازدید به عمل آمد و مشکلات این روستاها مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در حاشیه این دیدار اظهار داشت: بازدید و دیدار از اهالی روستاهای شهرستان یکی از مطالبات اصلی مردم بوده و قطعا با حضور در روستاها تصمیمات بهتری برای رفع مشکلات آن‌ها گرفته خواهد شد.

نماینده کهگیلویه بهمئی و چرام در مجلس اضافه کرد: در بازدیدی که از روستاهای تنگ‌هیگون داشتیم مشکلات این منطقه مورد بررسی قرار گرفتند و سعی خواهیم کرد با رایزنی با مسئولان شهرستانی و استانی بر اساس اولویت نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام کنیم.

ابراهیم جعفری نیز با بیان این‌که امروز از چهار روستای منطقه تنگ‌هیگون بازدید شد، تصریح کرد: قطعا با اولویت‌بندی مشکلات این روستاها در اسرع وقت نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌ که رفع برخی از مشکلات نیاز به مطالعه و زمان بیشتری دارد، عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی در این روستاها عدم اجرای طرح هادی است که تصمیم گرفته شد در کمیته برنامه‌ریزی سال آتی این مسئله لحاظ شود تا اهالی این روستا بتوانند از خدمات بیشتری بهره ببرند.

به گزارش فارس از کهگیلویه، یکی از مشکلات اصلی اهالی روستاهای تنگ‌هیگون عدم دسترسی به شبکه‌های تلویزیونی است به طوری که اهالی این روستاها به شدت از این موضوع گلایه داشتند.

در واقع این روستاها به جهت واقع شدن در بین یک تنگه از دسترسی به شبکه‌های تلویزیونی محروم مانده‌اند و در حالی که دکل دیجیتال از بالای سر آن‌ها عبور کرده و بر فراز کوه سیاه سایر مناطق را پوشش می‌دهد، اهالی تنگ‌هیگون از این نعمت بی‌بهره‌اند.

برخی روستاهای شهرستان کهگیلویه مانند اهالی تنگ‌هیگون به جهت عدم برخورداری از شبکه‌های تلویزیون به سمت ماهواره روی آورده‌اند و این موضوع به وضوح بر روی پشت بام‌های اهالی این روستاها قابل مشاهده است.

از این روز لازم است همه مسئولان به کمک صدا و سیما آمده و عزم خود را برای پوشش شبکه دیجیتال در چنین مناطقی جزم کنند.

به گزارش فارس، تنگ هیگون در 13 کیلومتری شهر دهدشت واقع شده است و به رغم نزدیکی به شهر دهدشت و این‌که این روستا جزو روستاهای بخش مرکزی بوده که متأسفانه از کمترین خدمات برخوردار هستند.

انتهای پیام/2571/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول