اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مینی‌بوس معلمان در محور شهرکرد - طاقانک واژگون شد

سریال تکراری تصادف معلمان در جاده‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مینی‌بوس حامل معلمان در محور شهرکرد-طاقانک از جاده منحرف و واژگون شد.

سریال تکراری تصادف معلمان در جاده‌ها

ستار فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: پیش از ظهر امروز بر اثر لغزندگی محور ارتباطی شهرکرد - شلمزار و سرعت غیر مجاز یک دستگاه مینی‌بوس در پنج کیلومتری محور طاقانک از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

وی با بیان اینکه تمام سرنشینان این مینی‌بوس معلم بودند، افزود: بر اثر این حادثه هفت سرنشین این مینی‌بوس مجروح شدند که برای مداوا به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

فرهادی تأکید کرد: با توجه به لغزندگی محورهای ارتباطی استان به علت بارش برف شب گذشته لازم است تا رانندگان اصول ایمنی را در رانندگی رعایت کنند.

مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه استانداری چهارمحال و بختیاری بر ضرروت آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در کاهش تصادفات جاده‌ای تأکید کرد و گفت: توجه به نکات ایمنی در رانندگی مهم‌ترین عامل کاهش تصادفات جاده‌ای است.

این مسئول با اشاره به ضرورت همکاری مردم و رسانه‌ها و مطبوعات در افزایش دانش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، اذعان داشت: باید به کمک مردم و سرعت بخشیدن به ارتقای ضریب ایمنی به کاهش مرگ و میر جاده‌ای همت نهیم و با مشارکت و عزمی ملی به مرگ و میرهای بالای جاده‌ای پایان دهیم. 

فرهادی با اشاره به آمار تکان دهنده مرگ و میر جاده‌ای، بسترسازی فرهنگی پیرامون کاهش تصادفات و سوانح رانندگی از رسانه ملی به عنوان مهم‌ترین ابزار ترویج فرهنگ حمل و نقل سالم نام برد و متذکر شد: مردم فهیم با برخورداری از نکات ایمنی و توجه ویژه به عزم ملی و همکاری خوب با متولیان امر و رعایت مقررات و نکات ایمنی جاده‌ای، مأموران را در رسیدن به اهداف ارتقای ایمنی در جاده‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول