اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان خبر داد

برگزاری یادواره شهدای جنگ‌های نامنظم دشتستان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دشتستان از برگزاری یادواره شهدای جنگ‌های نامنظم دشتستان در دهه فجر خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای جنگ‌های نامنظم دشتستان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای جنگ‌های نامنظم در دشتستان اظهار داشت: امروز دشمنان با هجمه‌های مختلف برای زیرسئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند و باید با برنامه‌ریزی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ فرهنگی و نرم به دنبال کمرنگ کردن معنویت است که با برپایی یادواره‌های شهدا می‌توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان از برگزاری یادواره شهدای جنگ‌های نامنظم دشتستان در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: دشتستان 35 شهید جنگ‌های نامنظم دارد و یادواره این شهدا باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود.

عالی با بیان اینکه مردم ما به کمک روح ایثارگری و شهادت توانستند از ترفندهای دشمنان عبور کنند، تصریح کرد: دشمن در جنگ تحمیلی و بعد از آن برنامه‌ریزی‌های دقیقی را برای نابودی انقلاب انجام داد، اما با وحدت و همدلی مردم و اطاعت از ولی فقیه همواره نقشه دشمنان نقش بر آب شد و از بین رفت.

* دشتستان 35 شهید جنگ نامنظم دارد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان نیز با اشاره به برگزاری یادواره شهدای جنگ‌های نامنظم در دشتستان عنوان کرد: این شهرستان 35 شهید جنگ نامنظم در دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده که مایه افتخار است.

بخشعلی دهقایدی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا موجب ترویج فرهنگ شهید و شهادت و ایثارگری در جامعه به‌ویژه در میان جوانان است.

وی با اشاره به رشادت‌های بزرگ شهدای جنگ‌های نامنظم در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: شهدای جنگ‌های نامنظم در شرایط سخت جنگ و نبرد با دشمنان با کمترین امکانات توانستند در مقابل توطئه‌های استکبار مقاومت کنند.

معاون فرماندار دشتستان بیان داشت: در دهه فجر برنامه‌های متنوعی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان برگزار می‌شود و تلاش داریم سطح کیفی برنامه‌ها بالاتر از گذشته باشد.

دهقایدی، بر هماهنگی و همکاری ادارات در برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره این شهدای شهرستان تأکید کرد.

وی در پابان افزود: همه مسئولان باید با تام توان برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی کوشش کنند.

انتهای پیام/2451/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول