اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای مجمع انتخاباتی

مهدی مرادی رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان شد

خبرگزاری فارس: مهدی مرادی با رای حداکثری مجمع انتخاباتی، به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان انتخاب شد.

مهدی مرادی رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار شد.

*انتخابات با یک کاندید برگزار شد

این مجمع انتخاباتی با حضور 17 نفر از اعضاء برگزار شد که مهدی مرادی از ورزشکاران دو و میدانی با سابقه با کسب 17 رای به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

این مجمع انتخاباتی فقط یک کاندیدا داشت که آن هم مهدی مرادی بود که در جلسه اهم برنامه‌های خود را برای اداره چهار سال آینده هیئت به حضار ارائه کرد.

وی خود را کارشناس علوم سیاسی و از کارمندان دادگستری معرفی کرد و گفت: در صورت انتخاب شدن از توان همه ارگان‌ها برای پیشبرد اهداف هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استفاده می‌کند.

مرادی استعداد یابی ورزشکاران جدید برای تقویت ورزش استان و راه‌اندازی رشته‌های جدید در شهرستان‌ها، تلاش برای فعال کردن رشته‌های جدید، فعالیت در عرصه ورزش‌های قهرمانی کشور و فعالیت در بخش همگانی ورزش را از جمله برنامه‌های خود برای هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان اعلام کرد.

*لزوم تشکیل تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان

در این جلسه لیلا یوزباشی که به مدت هفت ماه سرپرستی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان را بر عهده داشت گزارشی از دوران فعالیت خود به مجمع ارائه داد.

وی در این گزارش به رابطه خوب هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان با سایر ارگان‌ها اشاره و تصریح کرد: این هیئت از همراهی ارگان‌ها استفاده بهینه را کرده است.

یوزباشی به اعزام‌های ورزشکاران طی هفت ماه سرپرستی خود به مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: ورزشکاران جانباز و معلول در اغلب مسابقات قهرمانی کشور از جمله والیبال نشسته، تنیس روی میز و بوچیا حضور یافته و موفقیت‌هایی هم کسب کردند.

وی به حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف در اردوهای تیم ملی اشاره کرد و گفت: نفرات زیادی هم به همراه تیم ملی به مسابقات بین‌المللی اعزام شده و موفقیت‌هایی کسب کردند.

سرپرست هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان به قهرمانی‌های مکرر تیم بسکتبال با ویلچر بانوان استان زنجان اشاره کرد و افزود: باید شرایط تشکیل تیم ملی بسکتبال بانوان فراهم شود.

وی تصریح کرد: به دلیل شرایط مالی حاکم شده در ورزش، استان زنجان نتوانست تیم بسکتبال با ویلچر آقایان خود را در لیگ شرکت دهد و ورزشکاران آن با تیم‌های دیگر در مسابقات شرکت کردند.

انتهای پیام/73004/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول