اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانور اطفاء حریق در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور اطفاء حریق در تعمیرگاه تجهیزات خشکی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی برگزار شد.

مانور اطفاء حریق در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، به منظور ارتقاء توان عملیاتی نیروهای ایمنی و آتش نشانی به هنگام بروز حوادث احتمالی، مانور اطفاء حریق داخلی با مشارکت شرکت های بخش خصوصی مجتمع بندری امام خمینی برگزار شد.

معاون دریایی و بندری این اداره کل با اشاره به لزوم ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی و مقابله به هنگام با حریق در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی اظهار داشت: مانور مقابله با حریق و اطفاء مخزن تحت فشار در حال انفجار در محل تعمیرگاه تجهیزات خشکی شرکت‌های کارگزار خدمات بندری با موفقیت برگزار شد.

علیرضا خجسته افزود: شناسایی، تهیه و ارائه MSDS مواد موجود در محل جهت تصمیم‌گیری مناسب فرمانده عملیات آتش نشانی در به کارگیری روش‌های مناسب اطفایی، حضور کارشناسان مربوطه در عملیات و نظارت بر رعایت اصول ایمنی از سوی واحدها و نیروهای عملیاتی و جمع آوری اطلاعات لازم از محل حریق به منظور استفاده در ارزیابی‌ها و تهیه گزارش، کشیدن نوار خطر پیرامون محدوده عملیات توسط مرکز HSE، حضور به موقع آمبولانس با تجهیزات کامل در محل و ارائه کمک‌های اولیه به مصدومین احتمالی عملیات از شرح وظایف نیروهای همکار طی این مانور بود.

وی تصریح کرد: در این مانور اداره گارد و انتظامات، اداره برق و تاسیسات و اداره امور بندری طی فرایند برگزاری مانور به طور هماهنگ و گسترده با سایر بخش‌ها عمل کردند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بندر و دریانوردی خوزستان گفت: در سال جاری تاکنون هشت مانور مختلف و 19 مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط مرکز ایمنی و آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برگزار شده است.

انتهای پیام/72008/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول