اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صادر کنندگان فرش دستباف خراسان‎رضوی خبر داد

تخفیف 5 درصدی محصولات در جشنواره فروش فرش دستباف

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صادر کنندگان فرش دستباف خراسان‎‏رضوی گفت: محصولات عرضه شده توسط واحدهای صنفی شرکت کننده در سومین جشنواره فروش فرش دستباف با تخفیف پنج درصدی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

تخفیف 5 درصدی محصولات در جشنواره فروش فرش دستباف

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، هادی مخملی اظهار داشت: سومین جشنواره فروش فرش دستباف که از 22 بهمن ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، فرصتی استثنایی در بازه زمانی محدود برای استفاده مصرف کننده از فضای مطلوب به وجود آمده و شرایط ویژه جشنواره است.

وی افزود: این جشنواره با هدف معرفی فرش دستباف، متناسب‌سازی سلیقه مصرف کننده با تولیدات، تغییر الگوی مصرف با ارایه تولیدات جدید و متنوع تولیدکنندگان فرش دستباف در سطح فروشگاه‎های منتخب، توسعه و رونق بازار داخلی و اعتماد‌سازی بین مشتریان علاقه‎مند به خرید فرش دستباف، با نظارت ستاد اجرایی سومین جشنواره فروش فرش دستباف استان خراسان‎رضوی برگزار می‎شود.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری جشنواره فرش دستباف موجب ایجاد فضای رقابتی، توجه بیش از پیش تولید کنندگان به کیفیت و تنوع محصولات و همچنین قیمت‎گذاری مناسب فروشندگان می‎گردد.

رئیس اتحادیه صادر کنندگان فرش دستباف خراسان رضوی افزود: افزایش تعامل میان مصرف‌کنندگان و فروشندگان نسبت به جشنواره‌های گذشته و ارتقای فرهنگ استفاده از فرش دستباف و خرید در بازه زمانی جشنواره، نشان‌دهنده تاثیرات مثبت برگزاری این جشنواره در دراز مدت است.

مخملی در خصوص شرایط ویژه جشنواره ملی فروش فرش دستباف خاطر نشان کرد: درج قیمت و مشخصات فروش بر روی محصول، تضمین اطلاعات و پذیرش خسارت احتمالی در صورت عدم انطباق فرش فروخته شده با مشخصات مندرج در برچسب فرش یا فاکتور صادر شده، استفاده از فاکتور مخصوص جشنواره و تعهد تعویض یا استرداد حداکثر تا 72 ساعت پس از فروش با شرایط مصوب ستاد اجرایی از جمله شرایطی است که در این جشنواره رعایت می‌گردد.

انتهای پیام/70005/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول