اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 33 رای

بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران ماند

خبرگزاری فارس: بهروان با کسب 33 رای رئیس هیئت فوتبال مازندران ماند.

بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران ماند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجمع هیئت فوتبال مازندران از پیش از ظهر امروز با حضور علی کفاشیان رئیس فدارسیون فوتبال کشور در مازندران برگزار شد.

در مجمع هیئت فوتبال مازندران 8 داوطلب ریاست هیئت فوتبال مازندران حضور داشتند که داوطلبان ریاست هیئت فوتبال مازندران از ماه‌ها قبل برای کسب ریاست هیئت فوتبال مازندران تلاش‌های گسترده‌ای را انجام دادند.

برخی از داوطلبان ریاست هیئت فوتبال مازندران برای کسب ریاست در این هیئت اقدام به رایزنی‌های زیادی می‌کردند.

انتخابات ریاست هیئت فوتبال مازندران با چند بار تاخیر برگزار شد که پس از اعلام زمان برگزاری مجمع در آخرین بار اعلام شد که مجمع از تاریخ قبلی اعلام شده یک روز زودتر باید برگزار شود.

کنار گذاشتن بهروان از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور نیز بر حساسیت این موضوع نیز اضافه کرد و بحث دوشغله بودن و بازنشسته بودن بهروان برخی از داوطلبان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کرد.

برخی از فوتبالی‌های مازندران از قبل ریاست بهروان در هیئت فوتبال مازندران را قطعی اعلام کرده بودند.

برخی از داوطلبان انتظار داشتند که فدراسیون فوتبال بحث دوشغله بودن و بازنشسته بودن بهروان را زمینه عدم حضور وی در مجمع اعلام کند که این اتفاق تا قبل از رای‌گیری انجام نشد.

در حین برگزاری مجمع 4 نفر از داوطلبان بدون اینکه به نفع برخی دیگر از داوطلبان اعلام انصراف کنند از حضور در رای‌گیری خودداری کردند که پس از رای‌گیری و با شرکت 42 نفر غلامرضا بهروان با کسب 33 رای ماخوذه به عنوان ریاست هیئت فوتبال مازندران انتخاب شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول