اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در خانه مغلوب شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل میهمان خود مغلوب شد.

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در خانه مغلوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین که در سالن شهید بابایی قزوین از تیم برق شیراز پذیرایی می‌کرد در پایان مقابل این تیم تن به شکست داد.

در این بازی حساس و نفس‌گیر که در حضور بیش از 300 تماشاگر برگزار شد، تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین مقابل میهمان خود برق شیراز مغلوب شد.

نیمه نخست این دیدار در حالی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید که دو تیم فرصت‌های گلزنی خوبی را از دست دادند که در این میان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین فرصت‌های بهتری را برای گل‌زنی داشت که این موقعیت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان این تیم از بین رفت.

اما نیمه دوم این دیدار با گل‌زنی بازیکنان تیم برق شیراز آغاز شد به طوری که بازیکنان این تیم در دقیقه 26 این دیدار توسط میثم برمشوری موفق شدند گل نخست بازی را به سود خود به ثمر برسانند.

اما دقایقی بعد از این گل بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین روی تیزهوشی کاپیتان خود مهدی عبداللهی گل تساوی را به ثمر رساندند تا موجی از شادی سالن شهید بابایی قزوین را فرا بگیرد.

پس از این گل بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین می‌توانستند در چند صحنه گل‌های خود را افزایش دهند و روند گل‌زنی خود را ادامه دهند که این فرصت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان این تیم از بین رفت.

در حالی که بازیکنان تیم هیئت فوتبال قزوین از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردند این بازیکنان تیم برق شیراز بودند که در دقیقه 34 توانستند توسط احسان سورغالی گل دوم خود را به ثمر برسانند.

در حالی که بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین به دنبال گل تساوی جلو کشیده بودند، این بازیکنان تیم برق شیراز بودند که در ضد حملات موفق شدند گل‌های سوم و چهارم خود را به ثمر برسانند تا موجی از سکوت در سالن شهید بابایی قزوین حاکم شود.

این گل‌ها در دقایق 35 و 36 به ترتیب توسط سعید خوش‌خلق و فرشید شعبانی به ثمر رسید.

در ادامه گرچه بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین توسط عماد مهدی‌آبادی و روح‌الله عبداللهی در دقایق 38 و 39 به گل رسید، اما این گل‌ها کافی نبود تا در نهایت این دیدار با برتری 4 بر 3 بازیکنان تیم برق شیراز به پایان رسید.

بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین با این شکست با کسب 18 امتیاز و یک پله سقوط در جدول در جایگاه سوم جدول قرار گرفتند تا برای صعود به مرحله پلی‌آف و راهیابی به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چشم انتظار روزهای آینده باشند.

انتهای پیام/77004/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول