اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

2 میلیارد تومان برای ساماندهی سواحل گلستان هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون تومان برای ساماندهی و سالم‎سازی سواحل هزینه شده است.

2 میلیارد تومان برای ساماندهی سواحل گلستان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربان عباسی در جلسه جمع مدیران عضو کارگروه گردشگری استان اظهار داشت: به منظور ساماندهی و سالم‎سازی سواحل در سال‌جاری 8 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار مصوب شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اطلاعات کاملی در استان در راستای سواحل نداریم پیشنهاد شرح خدمات مطالعه جامع سواحل به این اداره کل محول شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان متذکر شد: با توجه به قابلیت‎های سواحل در توسعه گردشگری کشور خصوصاً استان گلستان از ابعاد متعدد فرهنگی، اقتصادی، تفریحی و اشتغالزایی مطالعات سوال در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

عباسی در خصوص اهداف اجرای مطالعه جامع سواحل بیان داشت: این طرح با رویکرد ساماندهی، سالم‎سازی و ارتباط بین سواحل شهرستان‎ها و در صورت ارتباط با دیگر استان‎ها و سایر کشورها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، طرح مطالعه جامع سواحل توسط این اداره کل در هفت فصل تدوین و گردآوری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان بیان داشت: در سواحل استان حوزه شهرستان‎های بندرگز (نوکنده)، بندرترکمن، گمیشان "سایت‎های جزیره آشوراده، اسکله بندرترکمن، ساحل بندرگز، دسترسی به سایت‎های ساحلی، نوکنده و گمیشان" در سال 1390 حدود یک میلیارد و 80 میلیون تومان هزینه شده است.

عباسی در پایان اظهار داشت: برای تکمیل این طرح اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 640 میلیون تومان نیاز است.

انتهای پیام/2307/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول