اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 57

100 برنامه فرهنگی و هنری در میامی اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: سپاه ناحیه میامی در گرامی‏داشت ایام‏الله دهه فجر بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری برگزار می‌کند.

100 برنامه فرهنگی و هنری در میامی اجرا می‏شود

عباس‏علی کاظمی به مناسبت فرا رسیدن ایام‏الله دهه فجر در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در میامی اظهار داشت: بعد از شهادت امام حسین(ع)، شیعیان همواره غریب و مظلوم بودند اما امام خمینی(ره) به ملت ایران آبرو و عزت بخشید و ایران به واسطه ظهور ایشان از خواری و ذلت برابر استکبار جهانی رهایی یافت.

وی افزود: امام خمینی(ره) با سرنگونی رژیم سلطنتی پهلوی، مدیریت جامعه اسلامی را به ولایت فقیه که همان ولایت حضرت رسول اکرم(ص) است، تغییر دادند و شیعه از غربت نجات یافت.

فرمانده سپاه شهرستان میامی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با هدف یاری دین خدا، خدمت به خلق و حیات دوباره اسلام قیام کردند و خداوند هم ایشان را یاری کرد.

کاظمی یادآور شد: حرکت انقلاب اسلامی، حرکتی هدف‏دار، سنجیده، پیوسته و سرشار از ایمان و خلوص بود و رهبری امام باعث نشاط مسلمانان و احیای اسلام شد.

وی درباره عوامل پیروزی انقلاب گفت: ایمان به خدا، رهبری ولایت فقیه که عمود خیمه انقلاب است و وحدت و انسجام ملت ایران باعث شد که مردم و انقلاب شکوه‏مند اسلامی ایران به پیروزی برسند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی بیان داشت: ملت ما با تمام جان و دل به دعوت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و پشت سر امام خود ایستادند؛ چرا که امام خمینی(ره) مردم را از گمراهی، خواری و ذلیلی نجات دادند و در واقع امام (ره) به مردم که بارها تحقیر شده بودند، عزت و آبرو بخشیدند.

کاظمی با اشاره به نخستین سخنرانی امام خمینی(ره) برای تعیین دولت یادآور شد: دولت پهلوی نوکر اجانب بود و با شرکت در جنایت‌های آمریکا و انگلیس، مردم ما را به خواری کشیده و در دنیا هم آنها را تحقیر شده معرفی کرده بود.

وی گفت: به همین دلیل، امام خمینی(ره) در نخستین سخنرانی خود گفتند که «من توی دهن این دولت می‌زنم، من دولت تعیین می‌کنم».

فرمانده سپاه شهرستان میامی با بیان اینکه باید فرصت‌های به دست آمده بعد از انقلاب را مغتنم دانست و گفت: اگر انقلاب نبود، اقتدار و پیشرفت ایران را در جهان کنونی شاهد نبودیم.

کاظمی افزود: امروز ملت ایران با انقلاب اسلامی شکوهمندش تابلویی از شجاعت، شهامت، بصیرت، وحدت و ولایت‌مداری برابر دیدگان تمام دنیاست و ما باید به این اصول پایبند باشیم و برای تداوم این عزت و آبرو تلاش کنیم.

وی یادآور شد: باید با بازگویی معجزات انقلاب اسلامی برای نسل جوان با زبان هنر، چاپ و تالیف کتب مفید در مورد انقلاب و آشنایی آنها با برکات بی‏شمار انقلاب، ارزش‌های بازآفرینی شده در دهه فجر را به مردم جهان بهتر معرفی کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان میامی بیان داشت: سپاه ناحیه میامی در گرامی‏داشت ایام‏الله دهه فجر بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری از قبیل جشن انقلاب، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، فضاسازی پایگاه‌ها و حوزه‌ها متناسب با این ایام و برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/2249/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول