اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی زیراب مازندران خبر داد

اجرای 23 طرح ورزش همگانی در زیراب مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب مازندران از برگزاری بیش از 2 طرح ورزش همگانی در این شهر خبر داد و گفت: در 10 ماه اول سال جاری 23 طرح ورزش همگانی در زیراب برگزار شده است.

اجرای 23 طرح ورزش همگانی در زیراب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد قاسم‌نژاد صبح امروز در جلسه هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های همگانی دارای کمیته‌های ورزشی مختلف و متنوع است، گفت: 27 کمیته ورزشی در ورزش‌های همگانی وجود دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب با اشاره به محورهای ورزش‌های همگانی، خاطر نشان کرد: چهار محور اصلی ورزش همگانی، فرهنگ تبلیغی، آموزش و تربیت نیروی انسانی، برگزاری مسابقات و همایش‌ها و ساخت تجهیزات و تهیه امکانات است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش همگانی با شعار "ورزش برای همه" سعی در نزدیک کردن مردم به ورزش دارد، افزود: ورزش از نگاه مقام معظم رهبری سرمایه‌ای برای سلامت و حفظ نشاط تعبیر شده است که باید مسیر برنامه‌ریزی‌های فعالان ورزشی را شکل دهد.

قاسم‌نژاد به برگزاری 23 برنامه ورزش‌های همگانی در 10 ماه اول سال جاری شهر زیراب اشاره کرد و گفت: بیش از 5 هزار نفر در برنامه‌های ورزش‌های همگانی زیراب حضور داشته‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های اولیه برای برگزاری مسابقات و طرح‌های ورزش‌های همگانی دهه فجر امسال انجام شده است.

وی به رایزنی با شورای اسلامی شهر زیراب برای تقویت ورزش صبحگاهی در شهر زیراب اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر زیراب با 2 درخواست همکاری برای ایجاد جایگاه و اختصاص امکانات و تسهیلات ورزش همگانی در شهر زیراب مخالفت کرده است.

وی به کمیته‌های ورزش‌های همگانی اشاره و خاطر نشان کرد: آمادگی جسمانی و ایروبیک، بازی‌ها و وزش کودکان، ورزش در آب، پینت‌بال، داژ بال، فریزبی، راگ‌فوتبال، بازی‌های الکترونیکی،طناب‌زنی، ماهیگیری، پیلاتس، گیت‌بال، چوگو، پرواز بادبادک‌ها، یوگا، کارکنان دولت، ورزش صبحگاهی، گردشگری و ورزشی، بزرگسالان، مساجد، بومی و محلی و ورزش‌های طبیعی از کمیته‌های ورزش‌های همگانی است.

انتهای پیام/86015/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول