اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

ابلاغ 5 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به مددجویان خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از ابلاغ 5 میلیارد ریال اعتبار برای کمک موردی به مددجویان خراسان شمالی خبر داد.

ابلاغ 5 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به مددجویان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری اختصاص 14 میلیارد ریال برای کمک رسانی به مددجویان این نهاد است، اظهار کرد: در حال حاضر 5 میلیارد ریال این مصوبه از محل نهاد رهبری ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: این نهاد هر ساله اعتبار خاصی را در راستای برطرف شدن مشکلات موردی مددجویان در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کند و امسال نیز با سفر پر خیر و برکت رهبری میزان این کمک‌ها افزایش یافته است.

حسین‌پور در خصوص محل تأمین اعتبارات این طرح گفت: نهاد رهبری و وزارت رفاه هر کدام تعهد تأمین 50 درصد از این اعتبار را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه کمک‌های موردی از سوی این نهاد در راستای تسهیل در مشکلات فوری مددجویان زیرپوشش این نهاد ارائه می‌شود، افزود: با عنایت به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی، تصمیماتی مبنی بر ارائه کمک‌های موردی در طول سال اتخاذ شد تا به نوعی از مشکلات مقطعی خانواده‌های نیازمند استان کاسته شود.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول