اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس ـ 47

بخشی: دهه فجر بازتاب کرامت‏های انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول کانون فرهنگی و تبلیغی سرخه گفت: دهه فجر، بازتاب ارزش‏ها و کرامت‏های انقلاب اسلامی و آرمان‏های امام خمینی (ره) است.

بخشی: دهه فجر بازتاب کرامت‏های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام صادق بخشی در جلسه کمیته برنامه‏ریزی دهه فجر با بیان اینکه، دهه فجر بازتاب کرامت‌های انقلاب است افزود: باید جهت انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای سی و چهار ساله انقلاب به نسل سومی بی‌وقفه تلاش کرد.

مسئول کانون فرهنگی و تبلیغی سرخه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسید.

بخشی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از قیام سرخ عاشورای حسینی بود، گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را با رساترین فریاد تاریخ رهبری و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.

مسئول کانون فرهنگی و تبلیغی سرخه افزود: کارگزاران سیاسی و اجتماعی بدانند که انقلاب اسلامی جلوه‌ای از تفکر قرآن و عترت است و هیچگاه ملت مسلمان ایران از راه قرآن و عترت جدا نخواهند شد.

بخشی دهه فجر را دهه حفظ آثار و ارزشها نامید و گفت: ارزشی والاتر از قرآن و عترت نیست و در میان مسائل فروع دین لازم است به یک فریضه فراموش شده که امر به معروف است توجه شود.

در پایان این جلسه مقرر شد در سومین روز از دهه فجر مراسمی تحت عنوان قرآن و ارزشها (امر به معروف و نهی از منکر) در مسجد ولی عصر سرخه با حضور قاریان استانی و سخنرانی حجت الاسلام طاهری پور امام جماعت مسجد جمعه برگزار شود.

جلسه کمیته دهه فجر سرخه با حضور اعضا در زائرسرای این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/2249/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول