اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

تغییر در مدیریت بازرسی اردبیل قطعی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش‌های اخیر رئیس شورای شهر اردبیل بازرسی استان اردبیل باید پاسخگوی تخلفات رخ داده باشد و در این زمینه به شفاف‌سازی و بیان حقایق روی آورد.

تغییر در مدیریت بازرسی اردبیل قطعی است

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به دنبال گزارش‌های مکرری که از اقدامات غیر‌قانونی بازرسی اردبیل داشتیم صحبت‌هایی را با رئیس سازمان بازرسی در تهران انجام دادیم و خواستار برکناری کرمی مدیرکل بازرسی استان اردبیل شدیم که نظر رئیس سازمان نیز مثبت بوده و اگر اتفاقی خاص رخ ندهد به زودی تغییر مدیریت در این حوزه را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: البته کرمی باید در صورت بروز تخلف و صحت داشتن مسائل مطرح شده در مراجع قضایی پاسخگوی تضییع حق و حقوق بیت‌المال باشد که در این زمینه تمام نمایندگان پیگیر موضوع هستند و خود سازمان بازرسی نیز با حساسیت وارد گود شده تا بتواند مسائل را از زوایای مختلف پیگیری کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چنین مجمع نظارتی به جای آنکه خود قوت قلبی برای سلامت دستگاه‌های دیگر باشد، اگر دچار تزلزل در بحث نظارتی و تضییع حقوق بیت‌المال شود باید پاسخگو بوده و حقایق را به اطلاع و آگاهی مردم برساند.

برای هیچ مدیری مزاحمت نداریم

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای هیچ مدیری مزاحمت ایجاد نمی‌کنیم و در چند ماه گذشته سعی کردیم بیشتر مددرسان مسئولان باشیم و سربازی در خط ولایت تا به وظایف و تکالیف خود عمل کنیم.

وی عنوان کرد: در کنار این همراهی و همدلی اگر تخلفی از سوی مدیران و مسئولان مشاهده شود تا حصول نتیجه آن را پیگیری می‌کنیم و مصمم هستیم در برابر قانون‌شکنان و متخلفان کوتاه نیاییم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در خصوص پرونده یکی از تخلفات اداری در اردبیل نیز به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: مدارکی در این زمینه به دست ما رسیده و ما از طریق مراجع قضایی پیگیر موضوع هستیم و تا روشن شدن زوایای آن نمی‌توان سخنی به میان آورد و یا حرفی در این زمینه زد.

پیرموذن در خصوص شایعات ورود گندم‌های گندیده از کشور‌های خارجی به اردبیل نیز افزود: در این زمینه گزارش خاصی به دست ما نرسیده ولی اگر چنین موردی صحت داشته باشد قطعاً با دستگاه‌های متولی وارد‌کننده گندم‌های گندیده برخورد می‌کنیم.

وی در مورد تاکید مسئولان بر ارتقای کیفیت آب مصرفی در اردبیل نیز تصریح کرد: در نشستی که با وزیر نیرو داشتیم قرار شد اعتبار ویژه‌ای برای مجهز کردن تصفیه‌خانه آب شرب اردبیل به امکانات جدید تخصیص پیدا کند تا بتوانیم در این زمینه اقدام لازم را انجام دهیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم راه‌اندازی هرگونه منطقه ویژه اقتصادی در سرعین را کذب محض توصیف کرد و ادامه داد: قرار نیست در سرعین منطقه ویژه اقتصادی دومی راه‌اندازی شود بلکه منطقه گردشگری سرعین به عنوان شهر نمونه گردشگری مصوب شده که شرح وظایف آن از سوی سازمان میراث فرهنگی در حال تدوین است که امیدواریم هر چه سریع‌تر این کار به سرانجام برسد.

پیرموذن بیان داشت: یکی دیگر از اولویت‌های ما توسعه صنعتی بر اساس آمایش سرزمینی است، چرا که معتقدیم این استان با داشتن معادن پرلیت توانمندی احداث و راه‌اندازی کارخانه فرآوری این ماده معدنی را دارد، در حالی که کارخانه آن در اقلید زده شده که ما پیگیر هستیم تا چنین مجموعه‌ای در اردبیل نیز راه‌اندازی شود و در کنار آن صنایع مربوط به نانوبیوتکنولوژی نیز در اردبیل راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول