اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

پیگیری پروژه‌ گازرسانی به شهر آواجیق در دست اقدام است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: پروژه گازرسانی به شهر آواجیق با جدیت پیگیری می‌‌شود تا این مهم تحقق پیدا کند.

پیگیری پروژه‌ گازرسانی به شهر آواجیق در دست اقدام است

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با وجودی که اجرای این پروژه به اندازه قابل توجهی هزینه‌بر است روند اجرای آن با جدیت پیگیری می‌شود تا ساکنان آواجیق از این نعمت خدادادی و خدمت بهره کافی را ببرند.

وی توسعه شبکه گازرسانی در مناطق مختلف را یکی از خدمات برجسته دولت در طول چند سال گذشته عنوان کرد و افزود: با وجودی که اجرای این پروژه هزینه‌های زیادی به دنبال دارد ولی به طور جدی اجرایی کردن آن را پیگیری می‌کنیم تا ساکنان این شهر نیز از آن بهره‌مند شوند.

فرماندار چالدران به پیگیری برپایی نماز جمعه در این شهر اشاره کرد و بیان داشت: برپایی آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه همیشه وحدت‌بخش و دشمن‌شکن بوده است بنابراین در راستای برپایی این آئین در این شهر نیز به طور مستمر تلاش می‌شود.

وی سال جاری را یک سال طلایی در بخش اعتبارات عمرانی دانست و خاطر نشان کرد: اگر اعتبارات اعلام شده تخصیص پیدا کند و شرایط جوی نیز مساعد شود کارهای بزرگی صورت گرفته و طرح‌های عمرانی مختلفی به سرانجام می‌رسد.

وی به بهره‌برداری از 17 طرح عمرانی در دهه فجر سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر سال جاری 17 طرح عمرانی با اعتباری به میزان 64 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته و برای استفاده کردن به مردم تحویل داده می‌شود.

فرماندار چالدران دهه فجر را فرصت مغتنمی برای عمیق کردن ریشه‌های اتحاد و همدلی دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه اتحاد و همدلی ملت بزرگ کشورمان به پیروزی رسیده است بنابراین می‌طلبد در شرایط کنونی بیشتر از سابق به اهمیت این مسئله واقف بوده در راستای ایجاد اتحاد و همدلی گام برداشته شود.

قلی‌پور با اظهار به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 34 سال کارنامه درخشانی داشته است، در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی و ... تحولات زیادی رخ داده که همه این توفیق‌ها در سایه مشارکت مردم و مسئولان تحقق یافته است.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول